جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

رادیو ویکی پلاست | بسته دوشنبه 26 دی 1401/ شماره 683
عناوین خبری امروز: این هفته قیمت های پایه اعلام نمی شود, ثبات ادامه دار نیما, عقب نشینی مجدد دلار به پشت مرز 41 هزار تومان

این هفته قیمت های پایه اعلام نمی شود
مدیریت توسعه صنایع پایین دستی شرکت ملی پتروشیمی در خبری اعلام کرد: با توجه به تعطیلی ادارات دولتی در روزهای شنبه و یکشنبه، 24 و 25 دیماه، قیمتگذاری محصولات پتروشیمی از سوی این مدیریت توسعه انجام نخواهد شد و مبنای قیمت معاملات بورس کالا، همان قیمت های هفته گذشته، یعنی 18 دیماه 1401 خواهد بود.

ثبات ادامه دار نیما
امروز، ششمین روز کاریست است که قیمت نیما، ثابت است. میانگین هفتگی دلار نیمایی همچنان 28 هزار و 371 تومان است. میانگین روزانه هم در محدوده 28 هزار و 300 تومان، بدون تغییر مانده است.

عقب نشینی مجدد دلار به پشت مرز 41 هزار تومان

در حالی که روز یکشنبه تمامی ادارات خصوصی و دولتی تهران و برخی استان‌های کشور تعطیل بود، معاملات ارزی در بازار آزاد با تب و تاب کمتر به فعالیت خود ادامه داد و بازار روز گذشته با قیمت 40 هزار و 950 تومان به پایان رسید. دلار آزاد بازار امروز را با 41 هزار و 30 تومان آغاز کرد ولی مجددا به زیر مرز 41 هزار، عقب نشینی کرد و تا ساعت 15، با قیمت 40 هزار و 950 تومان پیشنهاد می‌شد. دلار در صرافی ملی نیز امروز جمعا با 93 تومان کاهش نسبت به آخرین نرخ شنبه، 39 هزار و 228 تومان قیمتگذاری شد. دلار توافقی به تابلوی بازار متشکل برگشت. امروز نرخ دلار در بازار متشکل ارزی نیز، امروز 38 هزار و 729 تومان است.


ترکیب کاهش و افزایش قیمت‌های بازار

قیمت های بازار امروز ترکیبی از کاهش و افزایش بودند. در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس، سنگین فیلم و سبک فیلم کاهشی بودند و بین 100 تا 300 تومان ریزش را ثبت کردند در مقابل سنگین تزریقی و سبک خطی روندی افزایشی داشتند و بین 200 تا 500 تومان رُشد را رقم زدند.  در گروه پ پ های نساجی، mfi بالاها افزایشی بودند و تا 500 تومان رُشد داشتند و در مقابل mfi پایین ها تا 500 تومان ریزش را تجربه کردند. در گروه پ پ های شیمیایی نیز شاهد افزایش 2300 تومانی برخی کالاها بودیم، البته بعضی گریدهای این گروه نیز بدون تغییر بودند. گروه پی وی سی هم بین 200 تومان افزایش تا 200 تومان کاهش نوسان قیمت داشتند.

برنامه عرضه های هفته جاری
بر اساس اطلاعات ویکی پلاست عرضه پلی پروپیلن و پی وی سی ها روز سه شنبه 27 دی و مابقی پلیمری و شیمیایی ها روز چهارشنبه 28 دی ماه انجام خواهد شد. گفتنی است با توجه به عدم قیمت گذاری در هفته جاری، قیمت های پایه هفته قبل، مبنای عرضه های هفته جاری است.

شروع هفته برنت با 84 دلار
برنت که معاملات هفته گذشته را با 85 دلار به پایان رسانده بود، بازار امروز و هفته جدید را با 1 دلار کاهش و 84 دلار آغاز کرد. قیمت برنت تا ساعت 15 به 84 دلار و 72 سنت رسید.

جهش 36 هزار واحدی بورس تهران
بعد از افت 8 هزار و 365 واحدی بازار سرمایه در آغاز هفته، بورس تهران، امروز را افزایشی به پایان رساند و شاخص کل در خاتمه معاملات با صعود 36 هزار و 970 واحدی، به 1 میلیون و 680 هزار واحد رسید.
 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟