پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

مواد اولیه تولید از پرداخت مابه التفاوت ارز معاف شد
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با تصمیم دولت، واردکنندگان مواد اولیه و ملزومات خط تولید از پرداخت مابه التفاوت ارزی در گمرکات معاف شدند.

 به گزارش ویکی پلاست به نقل از ایرنا، «محمد شریعتمداری» امروز (چهارشنبه) در خاتمه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران افزود: طبق ماده 5 بسته ارزی دولت که ابلاغ شده است، همه کالاهایی که پیشتر با ارز 4200 تومانی وارد می شد و در بسته ارزی جدید تامین ارز آنها به بازار ثانویه منتقل شده و اکنون به گمرکات رسیده و ترخیص نشدند، مکلف شدند با پرداخت ما به التفاوت نرخ ارز دریافتی و نرخ روز ارز کالا نسبت به ترخیص آنها اقدام کنند.

به گفته وی، این موضوع برای برخی خطوط تولید و تجهیزات مربوط به آنها مشکلاتی ایجاد کرده بود و بر این اساس، امروز پیشنهادی به هیات وزیران تقدیم شد تا بر اساس آن همه کسانی که تجهیزات و ماشین آلات تولیدشان به گمرکات رسیده است، با اخذ گواهی از وزارتخانه ذیربط به گمرکات مراجعه و نسبت به ترخیص کالایشان اقدام کنند.

شریعتمداری ادامه داد: همه مواد اولیه و ملزومات خط تولید، همچنین کالاهایی که محصول نهایی آنها با ارز 4200 تومانی وارد بازار می شود نیز مجازند با دریافت گواهی از وزارتخانه مربوطه به گمرکات مراجعه و بدون پرداخت ما به التفاوت ارزی نسبت به ترخیص کالاهایشان اقدام کنند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 95%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟