چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

تمهید تازه فرانسه برای توسعه بازیافت محصولات پلاستیکی
فرانسه در راستای مسوولیت‌های زیست محیطی متعهد شد تا سال ۲۰۲۵ تنها از پلاستیک‌های بازیافت شده برای کاربردهای بسته‌بندی استفاده کند.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از دنیای اقتصاد، دولت فرانسه به تازگی و در راستای مسوولیت‌های زیست محیطی خود متعهد شد تا سال ۲۰۲۵ میلادی در تمام کشور تنها از پلاستیک‌های بازیافت شده برای کاربردهای بسته‌بندی استفاده شود.

به‌عنوان بخشی از این طرح که دیروز ۲۲ مرداد ماه توسط برونه پویرسون، وزیر محیط‌زیست دولت فرانسه اعلام شد؛ این کشور برنامه دارد هزینه کالاهای مصرفی تولید شده با پلاستیک غیر بازیافتی را با وضع یک سیستم جریمه جدید به میزان چشمگیری افزایش دهد.

بر‌اساس اعلام رسانه‌های فرانسوی، این اقدام یکی از چند طرحی به شمار می‌رود که قرار است ظرف سال‌های آتی عملیاتی شود. از جمله می‌توان به طرح سامانه ودیعه‌گذاری و دریافت برای بطری‌های پلاستیکی اشاره کرد.

یک روزنامه فرانسوی به نقل از پویرسون گفت: اعلان جنگ علیه محصولات پلاستیکی به تنهایی کافی نیست. ما نیاز داریم تا اقتصاد فرانسه را متحول‌سازیم.

وزیر محیط‌ زیست دولت فرانسه خاطر نشان کرد: قیمت محصولات با بسته‌بندی تولیدشده از پلاستیک‌های بازیافتی می‌تواند تحت برنامه جدید تا ۱۰ درصد کاهش یابد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟