جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳

زرین نپتا

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته شنبه 26 آذر 1401/ شماره 663
عناوین خبری امروز: افزایش محدود قیمت های جهانی, افزایش 433 تومانی دلار نیمایی, قیمت تاریخی دیگری برای دلار

افزایش محدود قیمت های جهانی
مطابق شنبه‌ی هر هفته، جداول مقایسه ای قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی، منتهی به جمعه، 16 دسامبر 2022، امروز در ویکی پلاست منتشر شد و بر اساس اطلاعات نشریه پلتس، قیمت های این هفته، عمدتا افزایش محدودی داشتند. گروه پی وی سی و پ پ ها بیشترین افزایش را داشتند و در مقابل گروه پلی اتیلن سنگین بادی، سنگین فیلم و سنگین تزریقی روندی کاهشی داشتند. در نشریه آیسیس نیز، پلی اتیلن ها اندکی افزایش و پ پ ها، کمی کاهشی بودند. گروه پی وی سی در نشریه آیسیس نیز رکورد بیشترین افزایش قیمت جهانی را داشت.

افزایش 433 تومانی دلار نیمایی
با تداوم رشد قیمت دلار، اوج گیری دلار نیمایی نیز، همچنان ادامه دارد. میانگین هفتگی دلار نیمایی پس از صعود به 28 هزار و 500 تومان در روز پنجشنبه، امروز به 28 هزار و 592 تومان رسید و اختلافش با قیمت دلار یکشنبه، 433 تومان شد. میانگین روزانه نیز که پنجشنبه به 28 هزار و 700 تومان رسیده بود، امروز، در همین بازه، قیمت گذاری شد. قیمت‌های پایه، فردا در حالی اعلام می شوند که دلار نیمایی، تأثیر قابل توجهی در تغییرات خواهد داشت.

قیمت تاریخی دیگری برای دلار
دلار آزاد که هفته گذشته را با قیمت 38 هزار و 740 تومان به پایان رسانده بود امروز در شروع هفته به 39 هزار تومان صعود کرد و در بالاترین قیمت تا 39 هزار و 380 تومان پیش رفت. دلار آزاد تا ساعت 14:40 با 640 تومان نسبت به آخرین قیمت پنجشنبه، افزایش داشت.
دلار صرافی نیز، با 135 تومان افزایش نسبت به آخرین نرخ پایانی پنجشنبه، 36 هزار و 360 تومان قیمتگذاری شد.
امروز نرخ دلار سهمیه ای در بازار متشکل ارزی 36 هزار و 718 تومان قیمت خورد. برای فروش دلار در حجم های بالاتر از 2 هزار نیز، قیمت 36 هزار و 354 تومان در تابلوی سایت بازار متشکل، ثبت شد.

قیمت های بازار ترکیبی از کاهش و افزایش و بدون تغییر

قیمت های بازار امروز ترکیبی از کاهش و افزایش و بدون تغییر بود. در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس، سنگین بادی، سبک فیلم و سبک خطی کاهشی و تا 900 تومان اُفت را ثبت کردند. در گروه پ پ های نساجی، mfi بالاها کاهشی بودند و بین 100 تا 500 تومان افت را رقم زدند و mfi پایین ها نیز بدون تغییر و افزایشی بودند و تا 800 تومان افزایش را ثبت کردند. پ پ های شیمیایی نیز امروز صعودی بودند و تا 2500 تومان رُشد را تجربه کردند و کالاهای پی وی سی و پت بطری، بدون تغییر ماندند.

شروع هفته نزولی بورس تهران
بعد از صعود 69,964 واحدی بازار سرمایه در هفته گذشته، بورس تهران امروز و هفته جدید را کاهشی آغاز کرد و شاخص کل در پایان معاملات با افت 2 هزار و 840 واحدی، به 1 میلیون و 469 هزار واحد رسید.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟