یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته شنبه 19 آذر 1401/ شماره 658
عناوین خبری امروز: افزایش محدود قیمت های جهانی, صعود میانگین هفتگی نیما به 28 هزار تومان, خیز دلار به مرز 37 هزار

افزایش محدود قیمت های جهانی
مطابق شنبه‌ی هر هفته، جداول مقایسه ای قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی، منتهی به جمعه، 9 دسامبر 2022، امروز در ویکی پلاست منتشر شد و بر اساس اطلاعات نشریه پلتس، قیمت های این هفته، عمدتا روندی بدون تغییر و افزایشی داشتند. گروه پی وی سی و پ پ ها بیشترین افزایش را داشتند و در مقابل گروه ABS و پت بطری روندی کاهشی داشتند. در نشریه آیسیس نیز، پلی اتیلن ها اندکی افزایش و پ پ ها کاهشی بودند. گروه پی وی سی در نشریه آیسیس نیز رکورد بیشترین افزایش قیمت جهانی را داشت.

صعود میانگین هفتگی نیما به 28 هزار تومان
میانگین هفتگی دلار نیمایی، امروز به 28 هزار و 32 تومان و اختلاف آن با قیمت دلار یکشنبه به 173 تومان رسید. میانگین روزانه نیز امروز از 28 هزار و 200 تومان به 28 هزار تومان عقب‌نشینی کرد. قیمت‌های پایه، فردا در حالی اعلام می شود که قیمت های جهانی آیسیس ترکیبی از کاهش و افزایش و بدون تغییر بودند و دلار نیمایی نیز تا امروز 173 تومان رُشد داشته است.

خیز دلار به مرز 37 هزار

دلار آزاد که هفته گذشته را با قیمت 36 هزار و 670 تومان به پایان رسانده بود، بازار هفته جدید را با قیمت 36 هزار و 750 تومان آغاز کرد و امروز در بالاترین قیمت تا 36 هزار و 900 تومان پیش رفت اما مجددا کمی کاهش یافت و تا ساعت 15، 36 هزار و 850 تومان پیشنهاد می‌شد. دلار در صرافی ها هم با 759 تومان افزایش نسبت به آخرین قیمت پنجشنبه، مجددا به کانال 34 هزار تومان صعود کرد و 34 هزار و 800 تومان قیمتگذاری شد. امروز نرخ دلار سهمیه ای در بازار متشکل ارزی 34 هزار و 915 تومان قیمت بود. برای فروش دلار در حجم های بالاتر از 2 هزار دلار، قیمت 35 هزار و 264 تومان در تابلوی سایت بازار متشکل، ثبت شد.


قیمت های بازار عمدتا کاهشی

قیمت های بازار امروز ترکیبی از کاهش و افزایش و بدون تغییر بودند. در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس، سنگین بادی، سبک فیلم، سنگین تزریقی امروز روندی کاهشی داشتند و بین 100 تا 500 تومان ریزش را تجربه کردند و سایر کالاها نیز بدون تغییر نسبت به هفته گذشته ماندند. در مقابل گروه پ پ های نساجی، mfi بالاها افزایشی و تا 300 تومان رُشد را رقم زدند و mfi پایین ها نیز کاهشی بودند و بین 100 تا 400 تومان اُفت قیمت را ثبت کردند. پ پ های شیمیایی نیز عمدتاً کاهشی و بدون تغییر بودند و تا 2000 تومان ریزش را رقم زدند. گروه پی وی سی نیز امروز بین 200 تومان کاهش تا 100 تومان افزایش نوسان قیمت داشت.

پایان هفته برنت با 76 دلار
برنت که معاملات هفته گذشته را با 86 دلار آغاز کرده بود در طول هفته روند کاهشی داشت و کانال 80 دلار را از دست داد. برنت در نهایت معاملات را روز جمعه با 76 دلار به پایان رساند.

کانال 1 میلیون و 400 هزار، از دست رفت!
بعد از کاهش 6,579 واحدی بازار سرمایه در هفته گذشته، بورس تهران امروز و هفته جدید را نیز نزولی آغاز کرد و شاخص کل در پایان معاملات با ریزش 19 هزار و 93 واحدی، به 1 میلیون و 383 هزار واحد عقب نشینی کرد.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟