جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته شنبه 12 آذر 1401/ شماره 653
عناوین خبری امروز: تغییر مسیر قیمت های جهانی به سوی افزایش, توقف نیما در مسیر افزایش, مخالف خوانی دلار آزاد و صرافی ملی

تغییر مسیر قیمت های جهانی به سوی افزایش
مطابق شنبه‌ی هر هفته، جداول مقایسه ای قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی، منتهی به جمعه، 2 دسامبر 2022، امروز در ویکی پلاست منتشر شد و بر اساس اطلاعات نشریه پلتس، قیمت های جهانی این هفته، عمدتا روندی افزایشی داشتند. پی وی سی، سبک خطی و سبک فیلم بیشترین افزایش را داشتند. در مقابل گروه ABS و پت بطری، کاهشی بودند. در نشریه آیسیس اما قیمت ها نسبت به هفته گذشته، عمدتا بدون تغییر ماندند. گروه پی وی سی در نشریه آیسیس نیز روندی افزایشی داشت.

توقف نیما در مسیر افزایش
میانگین هفتگی دلار نیمایی، امروز با 41 تومان رُشد به 27 هزار و 848 تومان رسید. نکته مهم امروز دلار نیمایی، میانگین روزانه است که از 27 هزار و 900 تومان به 27 هزار و 800 تومان عقب نشینی داشته است. قیمت‌های پایه، فردا در حالی اعلام می شوند که قیمت های جهانی عمدتا بدون تغییر یا با تغییری جزئی بودند و دلار نیمایی نیز تا امروز 41 تومان رُشد داشته است.

مخالف خوانی دلار آزاد و صرافی ملی
دلار آزاد که هفته گذشته را با 36 هزار و 180 تومان به پایان رساند، امروز بازار را با قیمت 36 هزار و 150 تومان آغاز کرد و تا ساعت 14 با 60 تومان اُفت نسبت به آخرین قیمت جمعه 36 هزار و 120 تومان پیشنهاد می‌شد. اما در مقابل دلار صرافی امروز را نیز افزایشی آغاز کرد و با 101 تومان رُشد، 33 هزار و 567 تومان قیمت‌گذاری شد. در بازار متشکل ارزی نیز، دلار توافقی، با 34 هزار و 671 تومان معامله شد.


نوسان محدود در قیمت های بازار

قیمت های بازار امروز ترکیبی از کاهش و افزایش و بدون تغییر بودند. در گروه پر مصرف نایلون و نایلکس، سبک خطی و سنگین فیلم امروز افزایشی بودند و از 100 تا 500 تومان رُشد را ثبت کردند. در مقابل سنگین تزریقی کاهشی بود و تا 100 اُفت را رقم زد، سایر کالاها نیز عمدتاً بدون تغییر باقی ماندند. در گروه پ پ های نساجی، عمده‌ی کالاها بدون تغییر نسبت به هفته گذشته، پیشنهاد شدند. پ پ های شیمیایی نیز امروز بین 2000 تومان کاهش تا 2000 تومان افزایش، نوسان قیمت را تجربه کردند. گروه پی وی سی امروز روندی نزولی داشت و تا 300 تومان اُفت را رقم زدند، هر چند احتمال می رود در پایه های فردا، پی وی سی ها در گروه افزایشی ها قرار بگیرند. همچنین کالاهای پت بطری نیز امروز بین 400 تا 700 تومان کاهش داشتند.

پایان هفته برنت با 85 دلار
برنت که معاملات هفته گذشته را با 81 دلار آغاز کرده بود در طول هفته روند افزایشی داشت و حتی تا 89 دلار نیز پیش رفت اما در نهایت معاملات جمعه را با 85 دلار به پایان رساند.

آغاز هفته افزایشی بورس تهران
بعد از افزایش 7,166 واحدی بازار سرمایه در هفته گذشته، امروز بورس تهران، هفته جدید را نیز افزایشی آغاز کرد و شاخص کل در پایان معاملات با 348 واحد افزایش، به 1 میلیون و 417 هزار واحد رسید.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟