جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

بازارهای پلی اتیلن چین با قیمت های وارداتی، نزولی می ماند
در چین، یک هفته دیگر به دلیل تقاضای ضعیف، احساسات نزولی، بازارهای پلی اتیلن را فرا گرفت و قیمت واردات به پایین ترین حد در بیش از دو سال گذشته رسید. جدای از پایبندی دولت به موضع کووید صفر، پایان فصل کشاورزی، کاهش ارزش یوان و همچنین تقویت بادهای معکوس اقتصادی، فعالیت خرید را محدود نگه داشته است.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از ChemOrbis، سناریوی دیگری که باید در نظر گرفت افزایش دسترسی از بازارهای خارج از کشور است، به طوری که فروشندگان عمدتاً موضع تهاجمی تری را در مورد شانس انعقاد معاملات اتخاذ می کنند.

شاخص قیمت ChemOrbis نشان می‌دهد که اگر رشد کوتاه مدت در نیمه دوم سپتامبر نادیده گرفته شود، قیمت‌های پلی‌اتیلن وارداتی در چین از اوایل آوریل در حال کاهش بوده است. میانگین هفتگی CIF LDPE HDPE و قیمت LLDPE اکنون در پایین ترین سطح خود از جولای تا آگوست 2020 قرار دارد.

قیمت فیلم CIF LDPE به زیر 1000 دلار می رسد

فیلم پلی اتیلن LDPE با سرعت بیشتری نسبت به فیلم HDPE و LLDPE به سقوط خود ادامه داده است. معامله گران گزارش داده‌اند که فیلم LDPE با منشاء خاورمیانه در این هفته 980-1000 دلار در هر تن CIF عرضه می شود. پیشنهادات برای منشاء هندی 970 دلار در هر تن با همین شرایط بود. داده‌ها نشان می دهد میانگین هفتگی قیمت‌های خاور میانه و منشاء هند از زمان شروع روند نزولی در اوایل سه ماهه دوم حدود 36 درصد کاهش یافته است.

«در دسترس بودن PE وارداتی اخیراً افزایش یافته است. تولیدکنندگان خارج از کشور تهاجمی هستند و مایل به دادن تخفیف برای انعقاد معاملات هستند. با این حال، با ورود بازارهای پایین دستی به خارج از فصل و تأثیر محدودیت های همه گیر، تعداد معاملات انجام شده هنوز کم است. خریداران فقط علاقه مند به معامله در محدوده قیمت پایین تر هستند زیرا سطح موجودی آنها پایین است.

محدوده های پایین CIF HDPE، LLDPE که توسط پیشنهادات ایالات متحده تشکیل شده است

به طور مثال، فیلم LDPE، قیمت فیلم های HDPE و LLDPE بر اساس CIF چین نیز در این هفته آستانه جدیدی را آزمایش کردند و پیشنهادات زیر 900 دلار در هر تن در این هفته گزارش شده است.

قیمت فیلم‌های HDPE و فیلم‌های LLDPE وارداتی نسبت به هفته گذشته تا کنون در محدوده 30 تا 40 دلار در هر تن کاهش یافته و به ترتیب 860-910 دلار در تن و 870-940 دلار / تن CIF چین نقدی ارزیابی می‌شوند. انتهای پایین هر دو درجه توسط پیشنهادات با منشاء ایالات متحده تشکیل شده است. در مقایسه با پیشنهادات منشأ خاورمیانه، قیمت فیلم‌های HDPE و LLDPE منشاء ایالات متحده به ترتیب 30-50 دلار در هر تن و 20-30 دلار در هر تن کمتر است.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟