جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

مهم: اطلاعات مشتریان بورس کالا افشا می شود/ جمع آوری رضایت نامه
یکی از کارگزاری های بورس کالا با انتشار اطلاعیه ای از مشتریان خود خواست تا فایل رضایت نامه‌ی افشای اطلاعات را حداکثر تا 20 مرداد، تکمیل و امضا کنند چرا که ثبت سفارش های بعدی منوط به ارائه فرم امضا شده است.

به گزارش ویکی پلاست در این اطلاعیه آمده:

با عنایت به دستور وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت طی نامه شماره 117039/60 مورخ 06/05/1397 و موافقت وزارت امور اقتصادی و دارایی و همچنین با توجه به تاکید سازمان بورس و اوراق بهادار مبنی بر انتشار اطلاعات خریداران از طریق سایت شرکت بورس کالای ایران، ضروری است تا تمامی خریداران از روز شنبه مورخ 20/05/1397 نسبت به تکمیل فرم پیوست و فرم ثبت سفارش قبل از هرگونه خرید از بورس کالا اقدام و نسخه ای از آن توسط کارگزار به مدیریت بازرسی و امور اعضا ارائه گردد. بدیهی است تایید ثبت سفارش مشتریان منوط به ارائه فرم مربوطه برای تمامی کالاهای بورسی خواهد بود.

همچین در فرم رضایت نامه مشتریان شرکت بورس کالای ایران در خصوص افشای اطلاعات نیز این مواد قید شده است:

بدین وسیله به عنوان مشتری در معاملات شرکت بورس کالای ایران، رضایت کامل و بدون قید و شرط خود را در خصوص موارد ذیل اعلام نموده و حق هر گونه اعتراض و شکایتی را از خود سلب و ساقط می نمایم:

1- شرکت بورس کالای ایران می تواند نسبت به انتشار اطلاعات گذشته، حال و آینده معاملات (از قبیل نام طرفین- معامله، نام محصول، مقدار معامله، قیمت، تاریخ معامله، محل تحویل و ...) به هر نحو و به هر شکل که صلاح می داند اقدام نماید.

2- این رضایت نامه تا خاتمه فعالیت مشتری در بورس کالای ایران معتبر و غیر قابل عدول است.

3- مفاد این رضایت نامه در صورت عدم فعالیت یا خروج از بورس نیز در خصوص معاملات پیشین و انجام شده -مشتری معتبر بوده و بورس می تواند به شرح بند 1 این رضایت نامه اقدامات مقتضی را معمول دارد.

فایل رضایت نامه از این نشانی قابل دریافت است.

بعد از دستور وزیر صنعت به افشای اطلاعات مشتریان بورس کالا، سلطانی، مدیرعامل بورس کالا به دنیای اقتصاد گفته بود این اطلاعات فقط با دستور قضایی قابل انتشار است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟