پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته شنبه 7 آبان 1401/ شماره 628
عناوین خبری امروز: کاهش یکپارچه قیمت های جهانی, تداوم افزایش آرام دلار نیمایی, باگشت دلار به پشت مرز 33 هزار

کاهش یکپارچه قیمت های جهانی
مطابق شنبه‌ی هر هفته، جداول مقایسه ای قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی، منتهی به جمعه، 28 اکتبر 2022، امروز در ویکی پلاست منتشر شد و بر اساس اطلاعات نشریه پلتس، قیمت های جهانی، این هفته همگی روندی کاهشی داشتند. ABS، ترفتالات بطری و پ پ ها بیشترین کاهش را نسبت به هفته گذشته ثبت کردند. در نشریه آیسیس نیز عمده گروه ها کاهشی بودند. در این نشریه پ پ ها، سبک فیلم و سبک خطی، بیشترین اُفت قیمت را رقم زدند.

تداوم افزایش آرام دلار نیمایی
میانگین هفتگی دلار نیمایی همچنان به حرکت افزایشی خود ادامه داد و امروز به 27 هزار و 217 تومان رسید. اختلافِ میانگین هفتگی با دلارِ قیمت های یکشنبه 1 آبان، به 65 تومان افزایش رسید. میانگین روزانه نیز با تغییر اندکی همچنان در 27 هزار و 200 تومان قیمت گذاری شد. بیست و هفتمین قیمت های پایه، فردا در حالی اعلام می شود که قیمت های جهانی در نشریه آیسیس عمدتا کاهشی و نیما تا امروز، 65 تومان افزایش داشته است.

باگشت دلار به پشت مرز 33 هزار

دلار آزاد هفته گذشته را با 33 هزار تومان به پایان رساند و بازار امروز را با 32 هزار و 980 تومان آغاز کرد و تا عصر به 32,870 تومان عقب نشینی کرد. دلار در صرافی ملی هم 10 تومان افزایش یافت و 28 هزار و 964 تومان قیمتگذاری شد.

تأثیر قیمت های جهانی بر بازار

با توجه به کاهش قیمت های جهانی، امروز قیمت های بازار، ترکیبی از کاهش و بدون تغییر بود. در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس، سنگین بادی و سنگین فیلم امروز روند کاهشی داشتند و بین 100 تا 800 تومان اُفت را رقم زدند و سایر کالاها عمدتاً بدون تغییر ماندند. در گروه پ پ نساجی نیز شاهد ریزش یکپارچه قیمت ها بودیم که بین 100 تا 700 تومان بود. سایر کالاها نیز بدون تغییر نسبت به آخرین قیمت هفته گذشته پیشنهاد شدند. کالاهای گروه پ پ شیمیایی نیز امروز بین 700 تومان کاهش تا 3000 تومان افزایش، نوسان قیمت شدند. کالاهای 440L و 548R کاهشی و ZR230T تا 3 هزار تومان افزایش داشت. قیمت کالاهای گروه پی وی سی، نیز تا 200 تومان افزایش یافت.

پایان هفته برنت با 94 دلار
برنت که معاملات هفته گذشته را با 90 دلار آغاز کرده بود، بین 90 تا 95 دلار نوسان داشت و نهایتا، هفته را با 94 دلار به پایان برد.

رشد 3 هزار واحدی شاخص کل
بعد از سقوط 26 هزار واحدی بازار سرمایه در هفته گذشته، امروز بورس تهران معاملات هفته جدید را افزایشی آغاز کرد و شاخص کل در پایان معاملات با رشد 3 هزار و 560 واحدی، به 1 میلیون و 244 هزار واحد رسید.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟