شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته شنبه 23 مهر 1401/ شماره 618
عناوین خبری امروز: قیمت های جهانی بدون تغییر تا اندکی افزایش, صعود میانگین روزانه به 27 هزار و 200 تومان, دلار هفته را بدون نوسان آغاز کرد

قیمت های جهانی بدون تغییر تا اندکی افزایش
مطابق شنبه‌ی هر هفته، جداول مقایسه ای قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی، منتهی به جمعه، 14 اکتبر 2022، امروز در ویکی پلاست منتشر شد و بر اساس اطلاعات نشریه پلتس، قیمت های جهانی، این هفته عمدتا بدون تغییر و در بعضی از گروه ها، افزایش داشتند. گروه پ پ ها، سبک خطی، سبک فیلم و سنگین فیلم روندی افزایشی داشتند و در مقابل، گروه پت نسبت به هفته گذشته کاهشی بودند. قیمت سایر کالا عمدتا نسبت به هفته گذشته بدون تغییر بود. در نشریه آیسیس گروه پی وی سی و پلی استایرن ها کاهشی و سایر کالاها بدون تغییر و در گروه پرمصرف ها اندکی روند افزایشی دیده می شود.

صعود میانگین روزانه به 27 هزار و 200 تومان
میانگین هفتگی دلار نیمایی همچنان در حال پیش روی است و، امروز به 27 هزار و 126 تومان رسید. اختلافِ میانگین هفتگی با دلارِ قیمت های یکشنبه 17 مهر، به 80 تومان افزایش رسید. نکته مهم امروز دلار نیمایی میانگین روزانه است که از 27 هزارو 100 به 27 هزار و 200 تومان صعود کرد. بیست و پنجمین قیمت های پایه، فردا در حالی اعلام می شود که قیمت های جهانی در نشریه آیسیس بدون تغییر و نیما تا امروز، تنها 80 تومان افزایش داشته است.

دلار هفته را بدون نوسان آغاز کرد

دلار آزاد که بازار هفته گذشته را با قیمت 32 هزار و 900 تومان به پایان برده بود، امروز و هفته جدید را نزولی و با قیمت 32 هزار و 740 تومان آغاز کرد ولی در ادامه مجددا به روند صعودی بازگشت و تا ساعت 15 به 32 هزار و 820 تومان رسید. دلار در صرافی ملی هم با 20 تومان افرایش نسبت به پنجشنبه، 28 هزار و 923 تومان قیمت‌گذاری شد.


پلی اتیلن ها کاهشی، پ پ ها بدون تغییر

قیمت های بازار، امروز ترکیبی از کاهش و بدون تغییر بود. در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس، سنگین بادی، سنگین فیلم و سنگین تزریقی امروز بیشترین کاهش را داشتند و بین 100 تا 600 تومان افت را رقم زدند و سایر کالاها عمدتاً بدون تغییر ماندند. در گروه پ پ نساجی نیز، mfi بالاها یکپارچه بدون تغییر و  mfi پایین‌ها روندی نزولی داشتند و بین 100 تومان تا 1700 تومان ریزش را ثبت کردند. گروه پ پ شیمیایی نیز امروز عمدتاً بدون تغییر نسبت به آخرین قیمت هفته گذشته پیشنهاد شدند. قیمت کالاهای گروه پی وی سی، بین 200 تومان کاهش تا 300 تومان افزایش داشت.

پایان هفته برنت با 91 دلار
برنت که معاملات هفته گذشته را با 96 دلار آغاز کرده بود، بین 92 تا 97 دلار نوسان داشت و نهایتا، هفته را با عقب‌نشینی به 91 دلار به پایان برد. آخرین قیمت برنت نسبت به قیمت پایانی هفته قبل، 7 دلار کاهش دارد.

شروع هفته بورس تهران با کاهش
بعد از رشد 6,205 واحدی بازار سرمایه در هفته گذشته، امروز بورس تهران معاملات هفته جدید را صعودی آغاز کرد ولی شاخص کل در پایان معاملات نزولی شد و با افت 1 هزار و 895 واحدی، به 1 میلیون و 317 هزار واحد رسید.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟