پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

نمایشگاهی فراگیر برای کل اعضای زیست بوم یک صنعت
دبیر انجمن لوله و اتصالات پی وی سی گفت: در تمام دنیا نمایشگاه‌های پلاست از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از ایران پلاست، فرزانه خرمیان درخصوص اهمیت نمایشگاه ایران پلاست برای صنعت لوله و اتصالات پی وی سی بیان کرد: به طور کلی نمایشگاه‌های پلاست در دنیا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند و از جمله مهم‌ترین رویداد حوزه پلاستیک به شمار می‌روند. نمایشگاه‌های پلاست تمامی صنایع و کسب و کارهای حوزه پلاستیک را در برمی‌گیرد و تمامی اعضای این زیست‌بوم از تولیدکننده مواد اولیه و افزودنی تا تولیدکننده محصول نهایی در این رویدادها حضور دارند. 

وی افزود: اگر نگاهی به لیست شرکت‌کنندگان ایران پلاست بیندازیم متوجه می‌شویم که از صنایع مادر، تولیدکنندگان مواد اولیه و افزودنی، ماشین‌آلات و تجهیزات و شرکت‌های نوآور در این رویداد حضور دارند. بازدیدکنندگان نیز به فراخور نیاز خود می‌توانند از منابع موجود در این نمایشگاه برای یافتن اطلاعات و محصول مورد نظر استفاده کنند. ایران پلاست نمایشگاهی فراگیر است، انواع محصولات حوزه پلاستیک در آن عرضه می‌شود و بنابراین مخاطبان گسترده‌ای دارد.

دبیر انجمن لوله و اتصالات پی وی سی عنوان کرد: تولیدکنندگان صنعت ما اغلب بازدیدکننده ایران پلاست هستند و در رده مخاطبان نمایشگاه جای می‌گیرند. انجمن در غرفه 402 واقع در سالن 8 و 9 قرار دارد و تعدادی از تولیدکنندگان صنعت لوله و اتصالات پی وی سی را معرفی می‌کند. اغلب تولیدکنندگان ما در نمایشگاه‌های تخصصی مانند آب و فاضلاب حضور دارند با این حال برخی از تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی نیز در این نمایشگاه غرفه دارند.

خرمیان در خصوص نقش ایران پلاست در ایجاد روابط تجاری با بازرگانان خارجی اظهار کرد: این مسئله به صورت مستقیم به ستاد برگزاری نمایشگاه بستگی دارد. ایران پلاست در مقایسه با نمایشگاه‌های خارجی جای پیشرفت زیادی دارد. نه تنها بازدیدکنندگان خارجی بلکه بازدیدکنندگان داخلی نیز در نمایشگاه نیاز به راهنمایی دارند؛ از سوی دیگر تحریم‌ها بازار ایران را محدود کرده و بازرگانان خارجی تنها در صورتی از نمایشگاه‌های ایرانی بازدید می‌کنند که جوینت ونچر داشته باشند. اغلب بازدیدکنندگان خارجی از نمایشگاه ایران پلاست از عراق، افغانستان و کشورهای همسایه هستند.

شانزدهمین نمایشگاه ایران پلاست از 30 شهریور تا 2 مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟