جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته شنبه 19 شهریور ماه 1401/ شماره 597
عناوین خبری امروز: کاهش قیمت های جهانی متوقف شد, پیش روی نیما در محدوده 26 هزار و 700, دلار و یورو هم قیمت شدند

کاهش قیمت های جهانی متوقف شد
مطابق شنبه‌ی هر هفته، جداول مقایسه ای قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی، منتهی به جمعه، 9 سپتامبر 2022، امروز در ویکی پلاست منتشر شد و بر اساس اطلاعات نشریه پلتس، قیمت های جهانی این هفته ترکیبی از کاهش، بدون تغییر و افزایش است. گروه پی وی سی و ABS بدون تغییر، سنگین تزریقی و سبک خطی و پت بطری با کاهش جزئی و در مقابل گروه پ پ ها و پلی استایرن ها روندی افزایشی داشتند. در نشریه آیسیس نیز قیمت ها عمدتا بدون تغییر، یا با تغییراتی جزئی هستند. سنگین بادی، سبک فیلم و سنگین فیلم اندکی افزایشی و سایر کالاها نیز عمدتا بدون تغییر بودند.

پیش روی نیما در محدوده 26 هزار و 700
دلار نیمایی که روز پنجشنبه به 26 هزار و 700 تومان صعود کرده بود امروز نیز به روند افزایشی ادامه داد و با 127 تومان رشد به 26 هزار و 726 تومان رسید. میانگین روزانه امروز نیز در محدوده 26 هزار و 700 تومان سپری شد.

دلار و یورو هم قیمت شدند

روند قیمت دلار در هفته ای که گذشت افزایشی بود. کارشناسان مهم‌ترین عامل افزایش دلار را کم رنگ شدن انتظارات معامله گران و افراد جامعه نسبت به نشست های هسته ای وین می دانند. امروز، دلار بازار را با 30 هزار و 550 آغاز کرد ولی در ادامه نزولی شد و در مجموع با 30 تومان افزایش نسبت به آخرین قیمت جمعه، تا ساعت دو و نیم عصر، 30 هزار و 460 تومان پیشنهاد می شد.
در صرافی ملی، امروز یورو و دلار هم قیمت شدند. دلار با 20 تومان افزایش نسبت به پنجشنبه، 28 هزار و 602 تومان قیمتگذاری شد.

قیمت های بازار ترکیبی از کاهش و افزایش
با انتشار قیمت های جهانی، قیمت های بازار آزاد نیز، تا حدی دستخوش تغییر شدند. در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس، عمده کالا بدون تغییر بودند. برخی گریدهای سنگین بادی و سنگین فیلم کاهشی بودند و بین 100 تا 400 تومان اُفت را رقم زدند، در مقابل گروه سبک فیلم امروز افزایشی بود و بین 100 تا 300 تومان رشد داشت. پ پ های نساجی بین 200 تومان کاهش تا 400 تومان افزایش، در نوسان بودند. گروه پ پ شیمیایی نیز در کالاهای 440L روندی کاهشی و بین 100 تا 400 تومان اُفت داشتند و در سایر کالاها بدون تغییر تا 200 تومان افزایش را تجربه کردند. گروه پی وی سی نیز امروز 300 تومان افزایش قیمت داشت.

پایان هفته برنت با صعود به 92 دلار
برنت که معاملات این هفته را با 94 دلار آغاز و تا 88 دلار نیز عقب نشینی کرد، در نهایت معاملات آخر هفته را با صعود به 92 دلار به پایان رساند. قیمت پایانی نفت برنت در معاملات جمعه، 89 دلار و 15 سنت بود.

بورس کانال یک میلیون 400 هزار واحد را از دست داد
بازار سرمایه که هفته گذشته را جمعا با هفت هزار کاهش به اتمام رسانده بود، امروز و هفته جدید را نیز کاهشی آغاز کرد و شاخص کل در پایان معاملات، با ریزش 15 هزار و 421 واحدی، به 1 میلیون و 397 هزار رسید.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟