دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

تعیین سقف ۱۰ درصدی برای افزایش قیمت کالا
رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از تشدید بازرسی بازار خبر داد و گفت: از ۲۸ خرداد همه کالاها و خدمات باید زیر ۱۰ درصد افزایش قیمت داشته باشند و اگر مردم خلاف این موضوع را دیدند با سامانه ۱۲۴ تماس بگیرند.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از دنیای اقتصاد، محمد نوابی با بیان اینکه اطلاعات ۵۱۰ هزار انبار در کشور در سامانه قرار داده شده است، گفت: اگر کسانی کالایی در غیر از این انبارها داشته باشند ظن قاچاق به آنها می‌رود و احتکار محسوب می‌شود.

وی افزود: در ۴ماه نخست امسال ۱۱۸ هزار بازرسی از انبارها داشتیم که از این تعداد در زمینه کالاهای قاچاق، ۳ هزار پرونده به ‌ارزش ۱۵ میلیارد تومان تشکیل شده است.

همچنین در حوزه بازرسی‌های بازار یک میلیون بازرسی انجام شده و ۴۶ هزار پرونده به‌ارزش ۱۸۹ میلیارد تومان تشکیل شده است.

رئیس سازمان حمایت با تاکید بر اینکه اختیارات سازمان تعزیرات باید افزایش یابد و حکم‌های این سازمان برای اثرگذاری بازرسی‌ها سریع صادر شود، گفت: از ۲۸ خرداد تمامی کالاها و خدمات باید زیر ۱۰ درصد افزایش قیمت داشته باشند و اگر مردم خلاف این موضوع را دیدند با سامانه ۱۲۴ تماس بگیرند.

 به گفته نوابی، چرخه تامین سبد غذایی و کالاهای مورد نیاز مردم تحت نظارت و کنترل کامل است. همچنین در زمینه اختصاص ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی برای واردات گوشی تلفن همراه، گوشت و لوازم خانگی پرونده‌هایی تشکیل شده است.

در حوزه گوشی تلفن همراه نیز برای ۲۷ شرکت پرونده تشکیل شده و به تعزیرات فرستاده شدند. وی افزود: ثبت‌سفارش، تخصیص ارز و پرداخت، مراحل اختصاص ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی است که درباره گوشی تلفن همراه ۲۶۲ میلیون یورو مطرح شده بود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟