شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

پیشخوان خبر
۲۵ تير ۱۴۰۱ 0 238

سکه چسبناک‌تر از همیشه حاضر شد

مشاغل حاشیه صف‌های ارزی

مشاغل حاشیه صف‌های ارزی
بررسی‌های به عمل آمده از هسته مرکزی بازار ارز تهران حاکی از آن است که شلوغی صفوف معاملات ارزی سبب به وجود آمدن مشاغل حاشیه‌ای جدیدی مانند فروش نوشیدنی و تنقلات به افراد حاضر در صف شده است. در این میان در روز‌های پایانی هفته گذشته نرخ دلار آزاد سرانجام با شکست سقف مقاومت ۳۱ هزار و ۴۰۰ تومانی خود به پله‌های قیمتی پایانی کانال ۳۱ هزار تومانی رسید.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از دنیای اقتصاد، به عقیده بسیاری از کارشناسان ارزی بازار تهران، افزایش قیمت مشاهده شده در نرخ دلار آزاد می‌تواند به دلیل توقف تزریق نهاد‌های بازار‌ساز در معاملات بازار باشد. در این میان سکه طلا طرح جدید نیز در روز‌های پایانی هفته مجددا با نمایش چسبندگی قیمتی شدید خود نسبت به افت چشمگیر نرخ جهانی اونس طلا بی‌توجه ماند و با 75 هزار تومان افزایش نسبت به نرخ روز چهارشنبه 22 تیر به رقم 15 میلیون و 70 هزار تومان رسید. در هفته‌ای که گذشت روند قیمت شاخص ارزی ثبات قابل توجهی را تجربه کرد.

با توجه به نمودار نرخ دلار آزاد در هفته سوم تیر ماه مشاهده می‌شود که قیمت این ارز از ابتدای هفته تا روز چهارشنبه 22 تیر ماه در کریدور 31 هزار و 200 تا 31 هزار و 400 تومانی نوسان کرده و تمایلی جهت خروج از این بازه قیمتی از خود نشان نمی‌دهد. با این حال در معاملات روز‌های پایانی هفته قیمت دلار آزاد پس از حدود 11 روز از بازه ثبات خود خارج شده و به سطوح قیمتی پایانی کانال 31 هزار تومانی رسید.

در صورتی که هر کانال قیمتی را به 10 پله یکسان تقسیم کنیم عمده فعالیت نرخ شاخص ارزی در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه هفته گذشته روی پله‌های نهم و دهم کانال 31هزار تومانی صورت گرفت و در نهایت قیمت هر برگ اسکناس دلار آزاد در معاملات عصر روز پنج‌شنبه با حدود 420تومان افزایش نسبت به نرخ روز چهارشنبه به سطح قیمتی 31 هزار و 850 تومانی رسید.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟