جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

روش‌هایی برای افزایش بهره‌وری در کار
بسیاری از ما صبح را با این فکرآغاز می‌کنیم که امروز به کارهای زیادی دست خواهیم یافت. با این حال به زودی حواس‌‌‌پرتی‌‌‌ها سراغ شما خواهند آمد، کارهایی با اولویت پایین مهم به نظر می‌‌‌رسند، تعلیق کارها جادوی خود را انجام خواهد داد و روزها سپری می‌‌‌شوند.

مواردی وجود دارد که می‌توانید برای افزایش بهره‌وری و کنترل بیشتر بر زمان خود انجام دهید. این مقاله شما را در خصوص ۹ روش برای بهبود بهره‌وری مطلع می‌کند.البته، افراد از نظر رفتار متفاوت هستند و یک لیست نمی‌تواند برای همه مناسب باشد. به همین دلیل است که به جای نگاه کردن به نکات و ترفندهای افزایش بهره‌وری شما، بر ماهیت انسان (خودآگاه و ناخودآگاه) تمرکز خواهیم کرد.

در برابر کسی پاسخگو باشید. این می‌تواند هر کسی باشد، یک همکار یا اینکه شما می‌توانید در مقابل خودتان پاسخگو باشید. بله، شما می‌توانید برنامه‌‌‌ها و ابزار مدیریت زمان the focus را دانلود کنید و سعی کنید کارهای اولویت‌‌‌دار را در آن زمان انجام دهید.  خواب؛ خواب؛ خواب. به عنوان یک موجود بیولوژیک، انجام کارها بدون سطوح انرژی مناسب غیرممکن است.خواب مناسب تضمین می‌کند سطح انرژی شما متعادل است و می‌توانید کارها را انجام دهید. به بزرگسالان بالای ۲۵ سال، توصیه می‌شود  ۸ ساعت خواب مناسب داشته باشند.

 استراحت کنید. فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی را که اغلب کارگران سخت‌کوشی را  به تصویر می‌کشند که تمام روز روی صندلی‌ها نشسته‌اند، نادیده بگیرید. بهتر است هر ۳۰-۴۰ دقیقه یک بار استراحت کنید. لازم نیست طولانی باشد، ۵ دقیقه، یک دوش سریع، یک میان وعده، یا یک قهوه. با این حال این می‌تواند هر چیز دیگری باشد، اما به یاد داشته باشید که استراحت‌های مکرر داشته باشید.

 فعالیت‌های روزانه خود را تفکیک و آن را درک کنید. هنگامی‌ که فعالیت‌ها را برنامه‌ریزی می‌کنید، ذهن ناخودآگاه شما فکر خواهد کرد که فعالیت‌ها کوچک و آسان هستند. بنابراین، هیولای اهمال کاری با ایجاد این باور که انجام کار دشوار است، وقت شما را به هدر نخواهد داد.  انجام همزمان چند کار یک معضل است. انجام همزمان چند کار فاقد کارآیی است. بنابراین، بهتر است با برنامه‌ریزی کارها را مدیریت و در یک زمان مشخص انجام دهید.

 به خودتان پاداش دهید. اگر می‌‌‌خواهید عادت‌‌‌های بهتری را شکل دهید که بهره‌‌‌وری شما را افزایش دهد، بهتر است زمانی که یک عادت مفید جدید را انجام دادید، با یک چیز خوب به خودتان پاداش دهید.

 آیا ابتدا کارهای دشوار را انجام دهیم؟ واقعیت این است که ما همیشه ابتدا روی کارهای کوچک تمرکز می‌کنیم و سپس فکر می‌کنیم که بعدا کارهای دشوار را انجام خواهیم داد. با این حال، بهتر است ابتدا روی چیزهای دشوار تمرکز کنید. بازهم، خودتان آن را آزمایش کنید و ببینید کدام راه برای شما بهتر است.

 استرس را مدیریت کنید.پس، شما کار نمی‌کنید؟ سپس چی؟ در کل، استراحت‌های مکرر داشته باشید و سعی نکنید در یک روز چیزی را به زور به خودتان تحمیل کنید. ورزش کنید و از اتلاف وقت خودداری کنید.

 به مقادیر کوچک اعتماد کنید. شما باید عادت‌های کوچکی را بسازید که شما را به همان چیزی که هستید تبدیل کند. به عبارت دیگر؛کارهای کوچک را در نظر بگیرید که چگونه باعث حواس‌‌‌‌پرتی شما می‌شود، چه عواملی روی شما تاثیر می‌‌‌گذارد که کار را انجام ندهید و چرا از آنها دوری می‌کنید؟ کجا وقت تلف می‌کنید؟ با پاسخ به همه این سوالات، تصویر واضح‌تری از فعالیت‌ها و حواس‌پرتی‌‌‌های خود خواهید داشت و زمانی که مشکلات را حل کردید، قادر خواهید بود با بهره‌وری بیشتری کار کنید.

 نتیجه‌‌‌گیری. یکی از مهم‌ترین چیزهایی که مردم در نظر نمی‌گیرند این است که سطح انرژی شما در تمام طول روز تغییر می‌کند.

به عنوان مثال، شما برای یک دوره خاص (حدود ۵ - ۶ ساعت) انرژی بیشتری خواهید داشت.  این زمانی است که شما باید برای انجام وظایف مهم روزانه رزرو کنید. بقیه ۱۰ تا ۱۱ ساعت نیز دارای سطوح مختلف انرژی هستند؛ برخی از آنها با سطوح انرژی متوسط به کار خود ادامه می‌دهند.

در مقابل، بخشی از زمان روزانه شما به سطوح کم انرژی اختصاص دارد. بنابراین، فعالیت‌های خود را بر اساس آن مرتب کنید. سعی نکنید در طول روز چیزی را به زور به خودتان تحمیل کنید. باید آرام آرام عاداتی را شکل دهید که بتوانند شما را برای همه مراحل زندگی بهره‌‌‌ور کنند.
منبع


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟