پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

تنفس یکساله برای دریافت مالیات کارتخوان‌ها
عضو کمیسیون عمران مجلس از موافقت وزیر صمت برای تنفس یکساله در مورد دریافت مالیات کارتخوان‌ها خبر داد و گفت:‌ در پیگیری و صحبت‌هایی که با وزیر صمت داشتم، وی با تنفس یکساله برای اخذ مالیات از گردش مالی کارتخوان‌ها موافقت کرد.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از فارس، مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به اجرای قانون سامانه‌های فروشگاهی گفت: ما امروز حدود 7 میلیون دستگاه کارتخوان داریم که حساب‌های متناظر با آن متعلق به اشخاص مختلفی است که این مسئله موجب التهاب در بازار می‌شود.

وی افزود: اقدام دولت در دریافت مالیات از تراکنش‌های مالی دستگاه‌های کارتخوان اقدامی درستی است اما لازم است تا زیرساخت‌های آن فراهم شود تا زمینه برای التهاب در بازار فراهم  نشود.

عضو کمیسیون عمران مجلس اظهار داشت: در پیگیری و صحبت‌هایی که با وزیر صمت داشتم، آقای فاطمی امین با تنفس یکساله برای اخذ مالیات از گردش مالی کارتخوان‌ها موافقت کرد.

یوسفی خاطرنشان کرد: بنا شد چه از ظرفیت قانونگذاری در مجلس و چه مصوبه هیأت دولت و چه نامه‌نگاری این تنفس یکساله در دریافت مالیات از گردش مالی کارتخوان‌ها اجرایی شود و از ابتدای سال 1402 ما این موضوع را اجرایی کنیم.

وی افزود: اگر لازم باشد ما در مجلس برای دادن تنفس یکساله به دریافت مالیات از گردش مالی کارتخوان‌ها طرح دوفوریتی خواهیم داد.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟