شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته شنبه 31 اردیبهشت 1401/ شماره 523
عناوین خبری امروز: ادامه ریزش قیمت های جهانی, توقف نیما در مسیر رُشد, شروع هفته افزایشی دلار, ذره بین سازمان مالیاتی روی حساب های بانکی شخصی

ادامه ریزش قیمت های جهانی
مطابق شنبه‌ی هر هفته، امروز هم جداول مقایسه ای قیمت های جهانی محصولات پتروشیمی، منتهی به جمعه، 20 می 2022، در ویکی پلاست منتشر شد و بر اساس اطلاعات نشریه پلتس، همه گروه ها روندی کاهشی داشتند و گروه پی وی سی، سبک فیلم و سبک خطی بیشترین کاهش را در نشریه پلتس داشتند.

در نشریه آیسیس نیز، قیمت جهانی بیشتر گروه ها بدون تغییر یا کاهشی هستند. پ پ ها، سبک فیلم و سبک خطی بیشترین کاهش را در نشریه آیسیس تجربه کردند.
 
توقف نیما در مسیر رُشد
میانگین هفتگی دلار نیمایی امروز و در ابتدای هفته 24 هزار 945 تومان شد و اختلافِ نیمای امروز با قیمتِ یکشنبه 25 اردیبهشت به 25 تومان افزایش رسید.این اختلاف در روز پنجشنبه، 43 تومان افزایش بود. نکته مهم امروز دلار نیمایی میانگین روزانه است که از کانال 24 هزار و 700 به کانال 24 هزار و 600 تومان عقب نشینی کرد و احتمال کاهشی شدن نیما در روزهای آینده را قوت میبخشد.

فردا، یکشنبه 1 خرداد 1401، هشتمین قیمت های پایه امسال در حالی اعلام می شود که قیمت های جهانی آیسیس، عموما کاهشی یا بدون تغییر و دلار نیمایی نیز احتمالا فردا کاهشی خواهد شد.

شروع هفته افزایشی دلار
دلار آزاد که هفته قبل را کاهشی و با قیمت 30 هزار و  160 تومان به پایان رساند، امروز و اول هفته را افزایشی آغاز کرد و تا 30 هزار و 520 تومان پیش رفت. دلار صرافی هم که هفته گذشته را با 91 تومان کاهش و در قیمت 25 هزار و 636 تومان به پایان رسانده بود، امروز و در شروع هفته جدید، تغییر زیادی نداشت و تنها با 3 تومان کاهش، به 25 هزار و 633 تومان رسید.

ذره بین سازمان مالیاتی روی حساب های بانکی شخصی
رئیس مرکز تنظیم مقررات سازمان امور مالیاتی از تفکیک حساب های شخصی و تجاری از خرداد ماه خبر داده و گفت:‌ صاحبان حساب‌های تجاری باید به سازمان امور مالیاتی،‌ تجاری بودن حساب خود را اعلام کنند.

ثبات قیمت های بازار در ابتدای هفته
علی رغم کاهش قیمت های جهانی، قیمت های امروز بازار، عموما بدون تغییر نسبت به قیمت پنجشنبه بود. در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس به جز گرید EX5 که به دلیل عرضه نشدن، 300 تا 800 تومان افزایش داشت سایر کالاها عمدتا بدون تغییر بودند و گروه سبک فیلم 100 تا 400 تومان کاهش داشتند. گروه پ پ نساجی بدون تغییر نسبت به آخرین قیمت هفته گذشته پیشنهاد شدند. کالاهای پ پ شیمیایی بدون تغییر تا 200 تومان کاهش بودند.

پایان هفته برنت با 112 دلار
برنت که معاملات هفته گذشته را با 109 دلار آغاز کرده بود و در طی هفته بین 109 تا 115 دلار نوسان داشت، نهایتا با 3 دلار افزایش در طول هفته بازارهای جهانی را با 112 دلار به پایان رساند. قیمت پایانی نفت برنت: 112 دلار و 91 سنت.

اُفت 15 هزار واحدی بورس تهران در شروع هفته
بازار سرمایه که هفته گذشته را با 30 هزار واحد افزایش به اتمام رسانده بود امروز و هفته جدید را کاهشی آغاز کرد و در پایان معاملات امروز، شاخص کل با 15 هزار 279 واحد کاهش به 1 میلیون و 579 هزار عقب نشینی کرد. هفته گذشته، شاخص کل موفق شده بود از مرز 1 میلیون 600 هزار بگذرد که کاهش پایان هفته و امروز، شاخص کل را از این قله، دور کرد.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟