جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

هند از اول جولای 2022 ممنوعیت کلی اقلام پلاستیکی یکبار مصرف را اجرا خواهد کرد
هیئت مرکزی کنترل آلودگی در اوایل سال جاری (2022) به تولیدکنندگان، فروشگاه ها، فروشندگان خیابانی و عموم مردم درباره ممنوعیت اقلامی که دولت آن‌ها را پلاستیک یکبار مصرف می‌داند، اطلاع رسانی کرد.

به گزارش گروه ترجمه ویکی پلاست، سازمان دیده بان آلودگی (هند) به تولیدکنندگان، سهامداران و ب‌سایت های تجارت الکترونیک اطلاعیه هایی صادر کرده تا دیگر از این اقلام استفاده نشود و به فروش نرسد.

پلاستیک های یکبار مصرف آن دسته از محصولات پلاستیکی هستند که یک بار مصرف دارند و اغلب این نوع پلاستیک ها به درستی دور ریخته نشده و تجزیه پذیر نیستند، بنابراین بازیافت نمی شوند.

اقلام پلاستیکی یکبار مصرف - لوله‌های پلاستیکی مورد استفاده در بادکنک، پرچم، آب نبات، بستنی و هدفون، ترموکول (واژه گجراتی) مورد استفاده در دکوراسیون، اقلامی مانند بشقاب، فنجان، لیوان و کارد و چنگال، فیلم های بسته بندی و بسته بندی مورد استفاده در جعبه های شیرینی، کارت دعوت هستند. در اطلاعیه دولت آمده است، بسته‌های سیگار، همزن‌ها و بنرهای پلاستیکی با ضخامت کمتر از 100 میکرون - از اول جولای ممنوع است.

برای آسام، کیسه های حمل پلاستیکی، بنرها، باندینگ ها، فنجان ها، فیلم های چسبناک، فلکس، پرچم ها، بشقاب ها، ملحفه ها (که برای پخش کردن روی میزهای ناهارخوری صرف نظر از ضخامت استفاده می شوند) از جمله اقلام ساخته شده از ترموکل و پلاستیکی که از آنها استفاده می شود، ممنوع خواهد بود. مهره های پلاستیکی میکرو، اعلان خوانده شده است.

این قانون از 10 تیرماه 1401 در هند اجرا می شود.

منبع


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟