سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته یکشنبه 11 اردیبهشت 1401/ شماره 511
فروکش کردن رقابت های پ پ و پی وی سی, افزایش 244 تومانی نیما طی یک‌هفته, ساز مخالف دلار آزاد و صرافی, صادرات رزین PVC مشمول عوارض صادرتی شود, تسویه قراردادها صرفا با حساب‌های وکالتی مشتریان, هوای بهاری در بازار آزاد محصولات پلیمری, رشد 3 ‌هزار واحدی بورس تهران

فروکش کردن رقابت های پ پ و پی وی سی
به دلیل تعطیلی روز دوشنبه و سه شنبه به مناسبت عید فطر، معاملات پ پ ها و پی وی سی امروز  در بورس کالا جریان داشت.

امروز، رقابت های گروه پ پ و پی وی سی کمتر از هفته اول اردیبهشت بود. کالاهای گروه پ پ نساجی امروز عمدتا با قیمت پایه تا نهایتا 1 درصد رقابت معامله شد و معاملات پ پ های شیمیایی نیز از 3 تا 40 درصد رقابت در هفته گذشته به 1 تا 25 درصد رقابت رسید.

رقابت ها در گروه پی وی سی نیز امروز کاهشی بود و کالاهای این گروه که هفته گذشته 12 تا 21 درصد رقابت شده بودند امروز با 9 تا 19 درصد رقابت، معامله شدند.

افزایش 244 تومانی نیما طی یک‌هفته
میانگین هفتگی دلار نیمایی که از 4 اردیبهشت تا دیروز 206 تومان افزایش پیدا کرده بود، امروز هم روند افزایشی را ادامه داد و با 244 تومان رُشد به 24 هزار و 791 تومان رسید. نکته مهم امروز دلار نیمایی میانگین روزانه است که از کانال 24 هزار و 900 تومان به کانال 25 هزار تومان صعود کرد.

ساز مخالف دلار آزاد و صرافی
دلار صرافی ملی که روز گذشته با 214 تومان افزایش، 25 هزار و 645 تومان قیمتگذاری شد، امروز اما کاهشی بود و هر دلار آمریکا در مجموع با 49 تومان اُفت تا ساعت 15.30، 25 هزار و 596 تومان قیمتگذاری شد. دلار آزاد اما بر خلاف جهت دلار صرافی امروز افزایشی بود و با 70 تومان رُشد به 28 هزار و 170 تومان رسید.

صادرات رزین PVC مشمول عوارض صادرتی شود
انجمن لوله و اتصالات پی وی سی در نامه ای به قائم مقام وزیر صنعت، با اشاره به عدم تنظیم گیری عرضه pvc و از دست رفتن بازارهای داخلی و صادراتی محصولات نهایی، خواستار وضع عوارض صادراتی برای رزین PVC شد.

تسویه قراردادها صرفا با حساب‌های وکالتی مشتریان
بورس کالا در نامه ای به کارگزاری ها اعلام کرد با توجه به امکان تسویه قراردادها از طریق حساب‌های وکالتی مشتریان در تمامی بانک‌های عامل، تسویه‌ مالی قراردادهای داخلی بازار فیزیکی بورس کالا از اول خردادماه 1401، صرفاً از طریق حساب‌های وکالتی مشتریان انجام می‌شود.

هوای بهاری در بازار آزاد محصولات پلیمری
قیمت های بازار امروز ترکیبی از افزایش و کاهش  و بدون تغییر بود. در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس سنگین بادی و سنگین فیلم افزایشی بود و بین 100 تا 400 تومان افزایش یافت و سایر کالاهای این گروه بدون تغییر بودند. در گروه پ پ نساجی MFI بالاها بدون تغییر و MFI پایین ها 200 تا 300 تومان افزایش داشتند. اما در مقابل گروه پ پ شیمیایی همه کالاها کاهشی بودند و بین 200 تا 600 تومان افت را رقم زدند.

رشد 3 ‌هزار واحدی بورس تهران
بورس تهران که روز گذشته را افزایشی به پایان رسانده بود امروز را نیز افزایشی آغاز کرد و شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات با 3  هزار و 10 واحد افزایش به 1 میلیون و 525 هزار رسید.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟