جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

سخنگوی صنعت برق: انتشار جدول خاموشی‌ها در دستور کار صنعت برق نیست
سخنگوی صنعت برق گفت: با توجه به برنامه‌های گسترده‌ای که در احداث ظرفیت تولید نیروگاه‌های جدید و ارتقا تولید نیروگاه‌های موجود و همچنین اجرای طرح‌های مدیریت مصرف در تابستان تدوین شده است، انشاالله بدون خاموشی تابستان را پشت سر خواهیم گذاشت.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مصطفی رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق با اشاره به برنامه‌های تدوین شده به منظور مدیریت اوج بار امسال گفت: با بهره‌گیری از تجارب تابستان و زمستان سال 1400، یکصد برنامه عملیاتی برای مدیریت اوج بار تابستان امسال تدوین شده است.

وی افزود:  با توجه به برنامه‌های گسترده‌ای که در احداث ظرفیت تولید نیروگاه‌های جدید و ارتقا تولید نیروگاه‌های موجود و همچنین اجرای طرح‌های مدیریت مصرف در تابستان تدوین شده است، انشاالله بدون خاموشی تابستان را پشت سر خواهیم گذاشت و انتشار جدول خاموشی‌های ناشی از کمبود تولید در دستور کار صنعت برق قرار ندارد.

سخنگوی صنعت برق با بیان این که در سال 1400، تقاضای مصرف برق رشدی حدود 8 درصد را تجربه کرد، خاطرنشان ساخت: وزارت نیرو 100 برنامه عملیاتی را برای عبور موفق از تابستان 1401 برنامه‌ریزی کرده که از ابتدای دولت سیزدهم نیز در حال پیگیری است.

رجبی مشهدی تصریح کرد: با تمهیدات اندیشیده شده و تعامل خوب با وزارت صنایع، برای مدیریت بار اوج مصرف در تابستان امسال کاملا آماده‌ایم و با پشتوانه برنامه‌های تدوین شده ناترازی‌های تولید و مصرف جبران خواهد شد و انتشار جدول خاموشی‌ها در دستور کار نیست.

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران خاطرنشان کرد: با وجود همه مشکلات، گام‌های بلندی برای افزایش ظرفیت تولید برداشته شده است که با وجود مسیر دشوار، چشم انداز روشنی را فراهم می‌کند.
رجبی مشهدی گفت: ‌علاوه بر توجه به توسعه تولید، افزایش توسعه زیرساخت‌های شبکه هم در دستور کار است که می‌تواند پتانسیل خوبی برای شبکه برق ایجاد و پایداری شبکه را افزایش دهد.

رجبی مشهدی گفت: در حال حاضر هیچ خاموشی در کشور ناشی از کمبود تولید و یا محدودیت انتقال برق نداریم. چنانچه خاموشی گزارش شده باشد ناشی از حوادث بر روی شبکه‌های برق است که اجتناب‌ناپذیر است.

وی افزود: با توسعه و ارتقا نیروگاه‌ها و شبکه‌های برق و همچنین مدیریت مصرف به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است تا در تابستان کمترین میزان محدودیت را داشته باشیم.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه
سعید سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱
نیروگاه ساختید که خاموشی ندید؟ چه اتفاق خارق العاده ای از پارسال افتاده که فکر میکنین خاموشی ندارید؟ بچه گول میزنین؟ ممکنه جدول خاموشی ندید، ولی خاموشی یهویی بدون برنامه ریزی و شانسی حتما میدید:)) ارسال پاسخ

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟