شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

ضرورت توجه به ولنگاری یأس آفرین در فضای مجازی
عملیات روانی، نبردی هوشمند است که بکارگیری آن در طول تاریخ رواج داشته است، وارونه نمایی، سیاه نمایی، بزرگ نشان دادن مشکلات، عدم تمرکز بر موفقیت ها و پیروزی ها، برجسته کردن ضعف های به منظور فلاکت نمایی و بدبخت نشان دادن مردم، به سروسامان نمایاندن وضعیت یک جامعه و... از شاخص های عملیات روانی دشمن است تا با ایجاد فضای یاس و ناامیدی موفق شوند شور و نشاط وانگیزه را از مردم بگیرند و به هدف خود نزدیک تر شوند.

جامعه امروز ایران نیز به شدت متاثر از این واقعیت تلخ شده است. متاسفانه ولنگاری رسانه ای در فضای مجازی به نفوذ آشکار و شفاف دشمن در عالم واقعی و حتی رسانه های رسمی منجر شده است. 

غفلت جدی و غیر قابل اغماض رسانه های رسمی به ویژه ابر رسانه صداوسیما در مواجهه حرفه ای و منطقی با عملیات روانی دشمن باعث شده است تا حجم و میزان انتشار اخبار غیر واقعی و شایعات و افراط در اعتراضات و بیان یک سویه و جناح خواهانه انتقادات در قالبی یاس آور و ترویج بی انگیزگی برجسته شود. 

نگاهی به رسانه های معاند در تمامی عرصه ها نشان می دهد مواد اولیه شایعه سازی و جنگ روانی و ایجاد یاس و ناامیدی دشمنان از سوی رسانه ها و تریبون دارانی تأمین می شود که یا هیچ علقه و پیوندی با جامعه ایرانی و نگرش ها و ارزش های ملی و مذهبی این جامعه ندارند و یا با ظاهری موجه و ادعای انتساب عیان و بی پرده به برخی نهادها و سازمان ها و دستگاههای رسمی و یا انقلابی در حال پمپاژ یاس و ناامیدی از طریق شایعه و دروغ پردازی و سیاه نمایی هستند. 

باید اذعان داشت در هیچ نظام حاکمیتی در دنیا چنین بی بندوباری رسانه ای و مدیریت افکار عمومی از طریق به راه انداختن پروپاگاندای براندازانه مشاهده نمی شود و وضعیت فعلی ایران در این زمینه در موقعیت اسفناکی می باشد که باید اذعان داشت امروزه مدیریت افکار عمومی در اختیار عناصر خطرناک و معاند با منافع ملی قرار گرفته است که  ضروریست به طور ویژه و خاص نسبت به ساماندهی آن اقدام ضروری و قاطع صورت پذیرد. 

قطعا وجود میزان قابل توجهی از ضعف و سستی و ناکارآمدی و فساد و تبعیض و در سطح جامعه بی عدالتی و مشکلات معیشتی در بروکراسی اداری غیر قابل کتمان است اما ایجاد و تقویت حس فلاکت و بدبختی و عدم امنیت و تحقیر ملی نمی تواند محملی برای این حجم از تبلیغات نادرست و پروپاگاندای براندازانه باشد. 

قطعا نظام با همراهی همه مردمی که دل در گرو اعتلای ایرانی سرافراز دارند از این مقطع پرفراز و نشیب نیز با عزت و عظمت عبور خواهند کرد اما تاریخ برای کسانی که با استقامت و پایداری ایران را از معرض آسیب و گزند عهدشکنان تاریخ وابسته به نظام سلطه صیانت کردند، باقی خواهد ماند.

نویسنده: روح الله جمعه ای

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟