چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

خبر خوش برای تولیدکنندگان صادراتی
صادرکنندگان باید در تشکل‌های ملی عضو شوند و عضویت آنها به ثبت برسد تا اهلیت آنها با عضویت در این تشکل‌های ملی به رسمیت شناخته شود.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از دنیای اقتصاد، رئیس کنفدراسیون صادرات ایران گفت: با توافق صورت‌گرفته با بورس کالا به‌زودی کارگروه‌های مختلفی با حضور کنفدراسیون صادرات ایران، اتاق بازرگانی تهران و بورس کالا فعالیت خود را آغاز خواهد کرد تا با حضور تمام تشکل‌های ذی‌نفع در هر گروه کالایی به‌عنوان صنایع پایین دستی و حضور تولیدکنندگان بزرگ صنایع بالادستی، برای رفع مشکلات موجود در موضوع عرضه، تقاضا و قیمت تشکیل شده و تصمیم‌گیری کند.

محمد لاهوتی با تاکید بر ضرورت عضویت صادرکنندگان در تشکل‌های حرفه‌ای و ملی گفت: صادرکنندگان باید در تشکل‌های ملی عضو شوند و عضویت آنها به ثبت برسد تا اهلیت آنها با عضویت در این تشکل‌های ملی به رسمیت شناخته شود.

وی در ادامه از برگزاری نشستی با حضور انجمن واردکنندگان کشور در محل اتاق بازرگانی خبر داد و افزود: یکی از موضوعاتی که می‌تواند راهکار حل تامین ارز برای واردکنندگان و ورود ارز حاصل از صادرات باشد، آن است که صادرکنندگان و واردکنندگان به یکدیگر مرتبط شوند و به هم دسترسی داشته باشند.

به همین دلیل قرار است مکانیزمی ایجاد شود تا صادرکنندگان و واردکنندگان بتوانند ارز موردنیاز و درخواستی خود را در آن به ثبت برسانند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟