جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

نگرانی اوپک از پیشنهاد ممنوعیت نفت روسیه در اروپا
مقامات اوپک بر این باورند که ممنوعیت نفت روسیه از سوی اتحادیه اروپا به مصرف کنندگان آسیب می زند و نگرانیهای خود را به بروکسل ابراز کرده اند.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از ایسنا، اعضای بزرگ اوپک شامل عربستان سعودی و امارات متحده عربی تلاش کرده اند موضع خنثی بین غرب و مسکو اختیار کنند و همزمان گروه اوپک پلاس که روسیه هم در آن حضور دارد، در دیدارهای سیاستگذاری خود از پرداختن به بحران اوکراین خودداری کرده است.

اتحادیه اروپا که وابستگی سنگینی به نفت روسیه دارد، تحریمهای شدیدی علیه روسیه اعمال کرده که شامل مسدود کردن داراییهای بانک مرکزی این کشور بوده است. این بلوک اکنون سرگرم بحث درباره تحریم صنعت انرژی روسیه است. کادری سیمسون، کمیسیونر انرژی اتحادیه اروپا در توییتر اعلام کرد مقامات اوپک از جمله محمد بارکیندو، دبیرکل اوپک 16 مارس با سیمسون دیدار کردند تا درباره شرایط فوق العاده برای بازار انرژی گفت و گو کنند.

یکی از منابع آگاه در اوپک به رویترز گفت: این گروه نگرانیهایش را برای اتحادیه اروپا روشن کرده است و آنها مطلع شده اند.

یک مقام اتحادیه اروپا درباره دیدار 16 مارس گفت: اوپک تحلیل خود از وضعیت بازار نفت را ارائه کرد و ما را در جریان برنامه هایش در خصوص تولید نفت گذاشت. همان طور که مکررا اعلام کرده ایم، در خصوص تحریمهای آینده، هیچ گزینه ای از روی میز کنار گذاشته نشده است.

قیمتهای نفت از زمان حمله نظامی روسیه به اوکراین و نگرانیها نسبت به مختل شدن عرضه، به بالاترین حد از سال 2008 صعود کرده و قیمت سوخت برای مصرف کنندگان را گرانتر کرده است.

روسیه متحد اوپک است و ریاست اوپک پلاس را به طور مشترک با عربستان سعودی در دست دارد.

بر اساس گزارش رویترز، در حالی که آمریکا و انگلیس واردات نفت روسیه را ممنوع کرده اند اما هنوز میان اعضای اتحادیه اروپا درباره اقدام مشابه اختلاف نظر وجود دارد. وزیران خارجه این بلوک روز دوشنبه درباره اعمال و چگونگی اعمال تحریمها علیه انرژی روسیه به توافق نرسیدند.

 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک
 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟