چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

شرکتی که برای شادی کارکنان و مشتریانش ارزش قائل است
شرکت‌هایی هستند که با ارائه خدماتی خاص و فراتر از سایر شرکت‌ها، در راستای ماندگار کردن خود در یادها و خاطره‌‌‌ها قدم برداشته‌‌‌اند. در ادامه به شرکت بافر (Buffer) اشاره خواهد شد که

ارائه خدمات مطلوب به مشتریان و کارکنان از جمله اقداماتی است که هر شرکتی می‌‌‌تواند با تمرکز بر آن در قلب مشتریان و کارکنان خود نفوذ کرده و آنها را به مشتریان و کارکنان وفادار و همیشگی خود تبدیل کند. در این میان شرکت‌هایی هستند که با ارائه خدماتی خاص و فراتر از سایر شرکت‌ها، در راستای ماندگار کردن خود در یادها و خاطره‌‌‌ها قدم برداشته‌‌‌اند. در ادامه به شرکت بافر (Buffer) اشاره خواهد شد که با ارائه شرایطی فوق‌‌‌العاده و به‌‌‌یادماندنی به مشتریان و کارکنانش توانسته است الگوی خوبی برای سایر شرکت‌ها باشد.

بافر شرکتی است که اپلیکیشن‌‌‌های نرم‌‌‌افزاری مشهوری را برای وب‌سایت‌‌‌ها و تلفن‌‌‌های همراه طراحی و تولید و به کاربران کمک می‌کند تا حساب‌‌‌های خود را در رسانه‌‌‌های اجتماعی مدیریت کنند. اما آنچه باعث متمایز شدن شرکت بافر از سایر شرکت‌های فعال در این حوزه شده، تاکید زیاد رهبران و مدیران این شرکت بر شاد کردن تمام کسانی است که با این شرکت سروکار دارند؛ از کارکنان و مشتریان گرفته تا شرکت‌های همکار و سهامداران و ذی‌نفعان مختلف.

در واقع، هر ایده خلاقانه یا برنامه پیشنهادی در شرکت بافر به شرطی مورد توجه و تایید مدیران شرکت قرار می‌گیرد که به نحوی باعث رضایت نهایی مشتریان یا کارکنان یا عموم جامعه شود. علاوه بر این، یکی از مهم‌ترین معیارهای ارزیابی‌‌‌های دوره‌‌‌ای و سالانه از کارکنان شرکت بافر، به میزان تلاش و تاثیرگذاری آنها بر افزایش شادی همکارانشان در محیط کار اختصاص دارد، به‌‌‌طوری‌‌‌که هریک از کارکنان که توانسته باشد در دوره زمانی مورد ارزیابی بیشتر از بقیه بر تقویت روحیه شادی و احساس رضایت از کار در میان همکارانش تاثیرگذار باشد، به‌‌‌عنوان کارمند نمونه معرفی ‌‌‌شده و مورد تقدیر قرار می‌گیرد.

علاوه بر این، یکی از معیارهای تعیین‌‌‌کننده برای انتخاب کاندیداهای تصدی پست‌‌‌های مدیریتی در بافر، وجود روحیه شاد کاری و توجه جدی به یافتن راه‌‌‌های جدید برای لذت بردن مشتریان و کارکنان و سهامداران به خاطر رابطه داشتن با شرکت بافر بوده و هست.

البته باید دانست که جو حاکم بر شرکت بافر که این‌‌‌قدر برای شادی کارکنان و احساس شادی و لذت مشتریان و شرکای شرکت اهمیت قائل است، ناشی از وجود فرهنگ لذت‌بردن از کار در این شرکت است که از ابتدای تاسیس آن در سال ۲۰۱۰ و به خاطر تاکید بنیان‌گذاران بر عامل شادی به‌‌‌عنوان کلیدی‌‌‌ترین رکن و عامل پیش‌برنده شرکت مورد توجه قرار داشته است.

علاوه بر این، شرکت بافر ابتکارات دیگری نیز برای ایجاد و تقویت احساس رضایت واقعی و عمیق در بین مشتریان شرکت داشته است. به ‌‌‌عنوان ‌‌‌مثال، در دورانی که بخش عمده ارتباطات بین شرکت‌ها و مشتریانشان و عموم جامعه به‌‌‌صورت مجازی و از طریق وب‌سایت و رسانه‌‌‌های اجتماعی است، بافر ترتیبی داده تا مشتریان محلی در ۱۵کشوری که شعب شرکت در آنجا مستقر هستند، این امکان را داشته باشند که در دفتر حضور پیدا کنند.

در این صورت شرکت بافر آمادگی دارد مشکلات پیش‌‌‌آمده برای مشتریانی را که در دفتر حضور پیدا کرده‌اند، به‌‌‌صورت رایگان برطرف کند. البته شاید این اقدام کمی عجیب و غیرعادی به نظر برسد، اما بررسی‌‌‌های بخش تحقیق و توسعه و بازاریابی شرکت نشان داده است که این کار، هم باعث رضایت‌‌‌مندی بیشتر مشتریان و هم باعث رضایت کارکنان شرکت شده است؛ چراکه آنها هم می‌‌‌توانند از حضور مشتریان در دفاتر شرکت به‌‌‌عنوان فرصتی ارزشمند برای برقراری ارتباط مستقیم و زنده با مشتریان و بازخورد گرفتن بی‌‌‌واسطه از آنها استفاده کرده و این دیدارها را به موثرترین کانال بازاریابی شرکت تبدیل کنند.

مترجم: سیدحسین علوی‌لنگرودی/ منبع: HelpScout

دنیای اقتصاد


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟