سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

ماسک صورت پیشرفته جدید ال‌جی با دستگاه تصفیه هوا و تقویت صدا، ماه آینده عرضه می‌شود
شرکت ال‌جی ماسک صورت دارای فناوری‌های پیشرفته خود که سال پیش معرفی گردید را ارتقا داده و برای عرضه به بازار در ماه آینده میلادی آماده کرده است.

اکنون، می‌دانیم که ماسک صورت LG PuriCare Wearable Air Purifier به یک دستگاه تصفیه هوای داخلی مجهز شده است و دارای فیلترها و فن‌های هوا است. به علاوه، این ماسک پوشیدنی به تقویت‌کننده‌های صدای داخلی نیز مجهز شده است و ویژگی‌های جذاب دیگری دارد تا نسبت به ماسک‌های صورت کاغذی معمولی، راه‌کارهای موثرتری ارائه بدهد.


ماسک جدید PuriCare Wearable Air Purifier ال‌جی به طور رسمی از ماه آینده برای فروش عمومی عرضه می‌شود.

ماسک جدید ال‌جی که ابتدا سال گذشته معرفی شد و اکنون با مشخصات و ویژگی‌های ارتقا داده شده پیش از عرضه رسمی روبرو است؛ یک باتری ۱۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی را در خود جای داده است. نمونه اولیه دارای باتری ۸۲۰ میلی‌آمپرساعتی بود. این باتری از طریق کابل USB حدود دو ساعته شارژ می‌شود و در هر بار شارژ می‌تواند تا ۸ ساعت کار کند.

این ماسک دارای فیلترهای قابل تعویض به سبک HEPA و فن‌های داخلی برای جریان یافتن هوای ورودی در اطراف شما است. ماسک جدید دارای موتور کوچک‌تر و سبک‌تری است که انرژی خود را از باتری تامین می‌کند. وزن این ماسک در نهایت ۹۴ گرم است و با این موتور و فن‌ها می‌تواند همان ۸ ساعت را کار کند که ماسک اولیه ال‌جی داشت.

ماسک صورت های‌تک ال‌جی
با وجود همه این فناوری‌ها در اطراف صورت و گوش شما، می‌توانید تصور کنید شنیدن صدای یک مکالمه چقدر سخت و آزاردهنده می‌شود. ال‌جی برای حل این مشکل، فناوری VoiceOn خود را به ماسک افزوده است که می‌تواند به طور خودکار یک مکالمه را تشخیص داده و میکروفون، بلندگو و تقویت‌کننده صدای ماسک را با هم سازمان‌دهی می‌کند تا صدای بلند و واضحی شنیده شود.

ماسک پیشرفته ال‌جی مشابه ماسک Xupermask یا ماسک صورت Razer نیست. این ماسک‌ها از فیلترهای N95 بهره برده و به تقویت‌کننده صدا و نورپردازی RGB مجهز هستند اما ال‌جی سعی کرده یک تجربه کاربری راحت‌تر و کاربردی‌تر در ماسک خود خلق کند.

ماسک صورت جدید ال‌جی از ماه آینده در تایلند عرضه می‌شود. تیم ملی المپیک تایلند در مسابقات ورزشی المپیک ۲۰۲۰ توکیو از این ماسک‌ها استفاده می‌کنند. هنوز منتظر هستیم تا قیمت‌های جهانی و عرضه‌کننده‌های بین‌المللی این ماسک در کشورهای مختلف مشخص شوند تا بیشتر درباره‌اش اظهارنظر کنیم.

شاید برخی از خواننده‌ها بگویند در آستانه کنار گذاشتن ماسک‌ها هستیم و دیگر چه نیازی به خرید ماسک صورت فوق پیشرفته ال‌جی هست؟

واقعیت این است که به دلایل زیادی و از جمله زیست محیطی، فعلا به نظر نمی‌رسد ماسک‌ها از روی صورت‌های ما کنار بروند. هنوز کووید-۱۹ با وجود واکسیناسیون سراسری وجود دارد و برای محافظت از سلامتی خود در برابر گونه‌های جهش‌یافته آن نیاز به ماسک‌های پیشرفته‌تر و راحت‌تری مانند ماسک ال‌جی داریم.

منبع: یک پزشک


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟