یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

دستورالعمل نحوه اعمال بخشودگی جرایم بیمه‌ای ۱۴۰۰
بر اساس دستورالعمل جدید سازمان تامین اجتماعی، کارفرمایان کارگاه‌های دارای بدهی قطعی تا اسفند 1399، تا پایان تیرماه امسال برای بهره‌مندی از بخشودگی جرایم بیمه‌ای فرصت دارند.

ه گزارش ویکی پلاست به نقل از دنیای اقتصاد سازمان تامین اجتماعی در دستورالعملی، نحوه بخشودگی جرایم بیمه‌ای سال 1400 واحدهای تولیدی، خدماتی و اصناف را اعلام کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اتاق تهران، بر اساس این دستورالعمل کارفرمایان کارگاه‌های دارای بدهی قطعی تا اسفند 1399، تا پایان تیرماه امسال فرصت دارند با ورود به سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی نسبت به ثبت درخواست خود مبنی‌بر بهره‌مندی از بخشودگی جرایم بیمه‌ای اقدام کنند.

همچنین تمامی کارفرمایان مشمول این طرح، در صورت درخواست بهره‌مندی از بخشودگی جرایم برای ردیف پیمان‌های دارای بدهی قطعی تا اسفند 1399، ابتدا با ورود به سامانه مذکور نسبت به ثبت درخواست برای دفتر مرکزی یا کارگاه خود که فهرست حق بیمه کارکنان را ارسال می‌کنند (صرف‌نظر از وجود بدهی قطعی) اقدام و در صورت احراز تمامی شرایط، متعاقبا درخواست خود را برای ردیف پیمان دارای بدهی قطعی موردنظر تا اسفند ماه 1399 به صورت جداگانه و در مهلت مقرر ثبت کنند.

در بخش دیگری از این دستورالعمل آمده است: «آن دسته از کارفرمایانی که حسب ضوابط مربوطه نسبت به تقسیط بدهی‌های خود تا اسفندماه 1399 با احتساب جرایم متعلقه اقدام کرده‌اند، در صورت ثبت درخواست خود از طریق سامانه خدمات غیرحضوری سازمان در مهلت تعیین شده و احراز کامل شرایط می‌توانند با تبدیل به حال تقسیط گذشته در اجرای بخشنامه موصوف در زمان ارائه تضامین برای تقسیط دیون خود، از تسهیلات بخشودگی جرایم جاری نیز بهره‌مند شوند».


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟