پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

ضرورت حمایت از صادرکنندگان پویا در بنگاه‌های پلیمری کوچک
مراسم تقدیر از صادرکنندگان پویا با هدف قدردانی از واحدهای کوچک و متوسط در صنایع پلیمر، همزمان با اولین همایش بین‌المللی صادرات صنایع پلیمری در روزهای 14 و 15 تیرماه سال جاری توسط انجمن ملی صنایع پلیمر ایران برگزار می‌شود.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از خبرگزاری فارس، مراسم تقدیر از صادرکنندگان پویا با همکاری سازمان توسعه تجارت ایران، کنفدراسیون صادرات ایران، اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی ایران، اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی تهران، کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران، بانک توسعه صادرات و همچنین حمایت و همکاری اتاق های مشترک بازرگانی برگزار خواهد شد.

در این رویداد تلاش خواهد شد تا صادرکنندگان کوچک و متوسط در صنایع پلیمری برای برداشتن گام‌هایی موثر در جهت توسعه تجارت خود تشویق شوند. همچنین معرفی صادرکنندگان پویا به سازمان‌های مربوطه در راستای تسهیل هر چه بیشتر روند تجاری آنها صورت خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس برگزارکنندگان این مراسم قصد دارند تا باب جدیدی در صنایع پلیمری کشور ایجاد کرده و بستر را برای توسعه هر چه بیشتر صادرات در این صنایع ارزش آفرین و اشتغالزا افزایش دهند. از این رو از صادرکنندگان محترم دعوت می‌شود که برای حضور در این مراسم با مراجعه به آدرس export.inpia.ir و ثبت اطلاعات خود، برگزارکنندگان را در راستای شناخت هر چه دقیق‌تر صادرکنندگان پویا یاری رسانند.

داوری این مراسم برای انتخاب صادرکنندگان پویا، توسط کارشناسان و مسئولان سازمان‌های مربوطه انجام می‌شود و این مراسم می‌تواند معتبرترین رویداد صادراتی صنعت پلیمر باشد. گفتنی است این مراسم در جریان اولین همایش بین المللی توسعه صادرات صنایع پلیمری برگزار خواهد شد که این همایش نیز تلاش در جهت بر طرف ساختن مسائل صادرکنندگان پلیمری دارد.

 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک
 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟