پنجشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۳

زرین نپتا

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

پیشخوان خبر
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ 0 1040

wikiplast.ir

من هم کد شهاب دارم؟

من هم کد شهاب دارم؟
بر اساس الزام بانک مرکزی، دریافت کد شهاب برای تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی که مایل به استفاده از خدمات بانکی هستند، الزامی است.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از ایبِنا، ارایه خدمات بانکی به مشتریان حقیقی و حقوقی بانک ملی ایران که حساب آنها فاقد کد شهاب بوده، با محدودیت مواجه است.

این امر در راستای اجرای مصوبات کمیته عالی مبارزه با پولشویی و الزامات قانونی ناظر بر لزوم شناسایی دقیق مشتریان و بنا بر مفاد بخشنامه بانک مرکزی است و از این رو خدمات بانکی باید صرفا به مشتریانی ارائه شوند که هویت و اطلاعات سجلی، مکانی و کسب و کاری آنها مشخص و برای هر یک از آنها شناسه شهاب از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اخذ شده باشد.

شناسه هویت الکترونیک بانکی (کد شهاب) شناسه‌ای 16 رقمی است که برای هر مشتری بانکی به‌صورت اختصاصی صادر و در تمام بانک‌ها به‌صورت یکسان تعریف می‌شود؛ درواقع مشتریان بانکی که دارای حساب‌های جداگانه در بانک‌های مختلف هستند، کافی است از طریق یکی از بانک‌ها کد شهاب دریافت کنند تا در بانک‌های دیگر از همان کد استفاده شود.

استعلام کد شهاب حساب های بانک ملی ایران در https://bmi.ir/fa/shahab  و بازوی ble.ir/shahab_bot   در پیام‌رسان بله امکان‌پذیر است.

مشتریانی که پس از مراجعه به این سایت و بازوی بله متوجه شدند هنوز کد شهاب ندارند، می توانند با مراجعه به شعب بانک و تکمیل اطلاعات خود، آن را دریافت کنند./ روابط عمومی بانک ملی ایران

 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک
 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 89%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟