شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

تحقق 100 درصد درآمد مالیاتی دولت تا 20 اسفند
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: بدون اینکه به بخش خصوصی و بخش اقتصادی کشور فشار اضافه وارد شود تا 20 اسفند 100 درصد درآمد مالیاتی مصوب که 180 هزار میلیارد تومان بوده محقق شده است.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از دنیای اقتصاد، فرهاد دژپسند در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی گفت: درحالی‌که پیش‌بینی می‌شد صادرات غیرنفتی امسال حدود ۲۷ میلیارد دلار باشد تا شب گذشته صادرات غیرنفتی ۳۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار بوده است. وزیر اقتصاد افزود: البته با برآورد‌هایی که همکاران ما دارند تا پایان امسال صادرات غیرنفتی به ۳۵ میلیارد دلار هم می‌رسد.

وزیر اقتصاد پیگیری بحث واگذاری‌ها در جلسات شورای اصل۴۴، مشوق‌های مالیاتی، همراهی بانک مرکزی و اقدامات کارگروه‌های تخصصی شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی همچنین حذف مفاصاحساب مالیاتی را از دیگر عوامل مهم در دستیابی به درآمد‌های صادرات غیرنفتی بیان کرد. دژپسند گفت: در سه‌ماهه سوم امسال هم رشد کل اقتصادی و هم رشد اقتصاد غیرنفتی مثبت بوده است.

وزیر اقتصاد با ابراز اینکه برخی‌ها در خوش‌بینانه‌ترین حالت تحقق درآمد مالیاتی را بیش از ۱۴۰ هزار میلیارد تومان نمی‌دانستند گفت: بدون اینکه به بخش خصوصی و بخش اقتصادی کشور فشار اضافه وارد شود تا ۲۰ اسفند ۱۰۰درصد درآمد مالیاتی مصوب که ۱۸۰ هزار میلیارد تومان بوده محقق شده است.

 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک
 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟