جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

پیشخوان خبر
۲۱ بهمن ۱۳۹۹ 0 625

معاون امور صنایع وزارت صمت خبر داد؛

رشد 23 درصدی تولیدی مواد اولیه صنعت نساجی

رشد 23 درصدی تولیدی مواد اولیه صنعت نساجی
معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت در مراسم افتتاح نمایشگاه صنایع نساجی و پوشاک از اشتغال 220 هزار نفری و فعالیت بیش از 5 هزار و 800 واحد تولیدی این صنعت خبر داد.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از مهر، مهدی صادقی نیارکی در هشتمین روز از دهه مبارک فجر با حضور در نمایشگاه‌های تخصصی صنعتی، از نزدیک در جریان توانمندی‌های صنعتگران قرار گرفت.

معاون امور صنایع وزارت صمت در این بازدید با مرور وضعیت صنعت نساجی از روند رو به رشد محصولات منتخب در این صنعت خبر داد و گفت: تولید الیاف اکریلیک در مقایسه با سال گذشته با رشدی 408 درصدی به بیش از 3 هزار و 800 تن رسیده است البته ظرفیت‌های موجود در این صنعت بسیار فراتر از این میزان است.

صادقی نیارکی در ادامه با اشاره به تکمیل زنجیره صنعت نساجی اشاره‌ای به رشد 23 درصدی تولید نخ سیستم پنبه‌ای و ترکیبی الیاف مصنوعی در 9 ماهه سال 99 کرد و گفت: تولید این محصول صنعتی که از مواد اولیه مورد نیاز صنعت نساجی و پوشاک به شمار می‌رود بیش از 206 هزار تن رسیده است.

وی همچنین گزارشی از میزان ظرفیت سازی انجام شده برای توسعه محصولات منتخب صنعتی از ابتدای انقلاب تاکنون ارائه کرد و از توسعه تولید در صنایع خودرو، پتروشیمی، بهداشتی و دارویی، نساجی و پوشاک و غذایی خبر داد.

به گفته معاون امور صنایع وزارت صمت در مقایسه با سال 57 میزان ظرفیت تولید در فرش ماشینی از 5 میلیون مترمربع به 134 میلیون مترمربع و در صنعت کفش نیز از 4 میلیون زوج به بیش از 230 میلیون زوج افزایش یافته است./ وزارت صنعت، معدن و تجارت

 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟