چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳

زرین نپتا

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

اخبار منتخب اخبار صنعت
۲۲ خرداد ۱۳۹۷ 0 2261

wikiplast.ir

نابسامانی تا کی؟

نابسامانی تا کی؟
اگر روز شنبه و یکشنبه این هفته را روز انفجار قیمت خودروهای داخلی و خارجی و سکه بدانیم، امروز را هم می شود بی نظم ترین و بی قاعده ترین روز بازار محصولات پتروشیمی نامگذاری کرد.

به گزارش ویکی پلاست، افزایش یکهزارتومانی و حتی بیشتر قیمت مواد اولیه در یک روز دیگر تعجب برانگیز نیست و در حالی که ستاد تنظیم بازار محصولات پتروشیمی و بورس کالا به طُرق مختلف سعی در کنترل وضعیت دارد، اما گویی بازار محصولات پتروشیمی هم به ویروس روزهای اخیر بازارهای مختلف مانند سکه و خودرو و ارز مبتلا شده و لحظه ای آرام و قرار ندارد.

امروز باز هم پلی اتیلن سنگین بادی 0035 و BL3 افزایش عجیب یکهزار تومانی را تجربه کردند، در گروه پلی اتیلن ترفتالات 781 نزدیک 500 تومان افزایش قیمت رخ داد و این محصول به 10 هزار و 500 تومان رسید. پلی استایرن ها هم 180 تا 200 تومان افزایش قیمت داشتند. برای گروه پلی اتیلن سبک فیلم 0075 و 020 نیز 300 تومان افزایش در طی یک هفته گذشته تا امروز دیده می شود. پلی پروپیلن هموپلیمر Z30S تنها در یک هفته 400 تومان افزایش پیدا کرده است و ...

مشخص نیست این نابسامانی بازار تا به کی طول خواهد کشید و سوال مهم تر اینکه تولیدکننده در چنین شرایطی واقعا چه برنامه تولیدی می تواند داشته باشد؟ چشم امید تولیدکننده برای اینکه وضعیت بازار به شرایط باثبات بازگردد به چه مرجعی باید باشد؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟