جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

اختصاص PVC-S60 به تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی
عباسعلی متوسلیان رئیس هیئت مدیره انجمن از اختصاص گرید S60 به تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی خبر داد.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از انجمن لوله و اتصالات پی وی سی، جلسه کمیته راهبری مدیریت تقاضای محصولات پتروشیمی روز گذشته (8 بهمن 99) در ساختمان شهید اللهی وزارت صتعت، معدن و تجارت برگزار شد.

یکی از بندهای دستورجلسه این نشست به موضوع PVC-S60 اختصاص داشت؛ که پس از بررسی و بحث بر سر این موضوع تصمیم گرفته شد تا 35 درصد از تولید این گرید به تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی اختصاص داده شود.

لازم به ذکر است انجمن لوله و اتصالات پی وی سی تا کنون پیگیری های زیادی برای اختصاص PVC-S60 به تولیدکنندگان این صنف انجام داده است. در همین ارتباط در مورخ 26 اسفند 1398، انجمن در نامه ای به دفتر توسعه صنایع پایین دستی شرکت ملی پتروشیمی درخواست کرده بود تا 4 هزار تن باقیمانده از گرید PVC-S60 را که مورد نیاز صنعت اتصالات است، به صورت اختصاصی عرضه کند.

همچنین انجمن پس از برگزاری چند نشست، در روز 13 مهر 1399 بار دیگر خطاب به دفتر توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی درخواست کرد تا امکان بهره مندی مجدد از گرید S60 برای واحدهای تولیدی صنعت لوله و اتصالات UPVC مهیا شود.

اما پیگیری ها به همین جا ختم نشد و انجمن در 27 دی 99، خطاب به خانم مرضیه طهماسبی با اشاره به مصوبه کمیته تنظیم بازار پتروشیمی در خصوص تولید و توزیع PVC-S60 و اعلام چندین باره این تشکل مبنی بر نیاز مبرم این صنعت به گرید S60، نوشت: با توجه به کیفیت نامناسب S57 تولیدی پتروشیمی آبادان که شاهد آن، معامله کمتر از 2 درصد این گرید در هفته گذشته بورس است و لطمه های ناشی از این چالش کیفی که مستقیما به زیرساخت های کشور وارد می شود، خواهشمند است نسبت به بازگشت امکان خرید این گرید از PVC به صنعت لوله و اتصالات همکاری های لازم را مبذول فرمائید.

در نهایت این پیگیریها به ثمر نشست و روز گذشته کمیته راهبری مدیریت تقاضای محصولات پتروشیمی تصمیم گرفت تا 35 درصد از گرید S60 به تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی اختصاص یابد.

 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟