شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

تولید بیش از 3/5  میلیون تن محصولات در پتروشیمی بندر امام/ تحقق بیش از 95 درصد برنامه تولید
پتروشیمی بندرامام در 9 ماهه سال جاری بیش از 3/5 میلیون تن انواع محصولات شیمیایی و پتروشیمیایی را تولید کرد تا موفق شود بیش از 95 درصد برنامه تولید خود را محقق کند.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از نیپنا، با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام «جهش تولید»، این شرکت اهداف و برنامه های خود را منطبق با شعار سال تدوین و به منظور تحقق این شعار اقدامات موثر و حائز اهمیتی را در راستای رفع موانع تولید اجرایی کرد تا تولید حداکثری صورت بگیرد.

پتروشیمی بندرامام دارای چهار مدیریت فنی و تولید فرآورش 1، فرآورش 2، بسپاران و کیمیا است که وظیفه تولید انواع محصولات در سه زنجیره آروماتیک، پلی الفینی، کلر و PVC را به عهده دارند و این در حالیست که این شرکت از ابتدای سال تا پایان آذرماه در واحدهای تولیدی خود موفق به تولید بیش از 3.5 میلیون تن محصولات در این سه زنجیره تولیدی شده است.

گفتنی است با وجود اینکه پتروشیمی بندرامام و پنج شرکت زیرمجموعه آن در لیست اولیه تحریم‌های ظالمانه آمریکا قرار گرفتند اما با همت و تلاش کارکنان و مدیریت خود توانست ضمن اهتمام در امر تولید و صیانت از برنامه تولید، در بخش داخلی سازی قطعات، کاتالیست‌ها و مواد شیمیایی نقش بی بدیلی را ایفا کند و قطعات و مواد بسیار حساسی که به ویژه در صنعت پتروشیمی کاربرد زیادی داشتند را بومی سازی کند.

 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟