یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

آخرین مصوبات کارگروه تنظیم بازار محصولات پتروشیمی چیست؟

دلیل عدم ثبت اطلاعات 2 هزار واحد متقاضی سهمیه بهین یاب چه بود؟

دلیل عدم ثبت اطلاعات 2 هزار واحد متقاضی سهمیه بهین یاب چه بود؟
معاونت امور صنایع وزارت صمت، یک ماه فرصت دارد تا گزارش آسیب شناسی عدم ثبت اطلاعات توسط 2 هزار واحد متقاضی سهمیه بهین یاب، را به دبیرخانه کارگروه تنظیم بازار، ارائه کند.

به گزارش ویکی پلاست، بر اساس تصمیمات جلسه 118 کارگروه تنظیم بازار درباره محصولات پتروشیمی، سازمان حمایت مکلف به نظارت بر عملکرد و مصرف مواد خریداری شده توسط واحدهای تولیدی از بورس کالاست و با تخلفات، مطابق با قوانین برخورد می کند. همچنین به سازمان های صمت استان، تعیین و تخصیص سهمیه ها بر اساس دستورالعمل های ابلاغی را باید مورد نظر قرار دهند.

برای اجرای طرح افق، (طرح تعیین سهمیه واحدهای مصرف کننده محصولات پتروشیمی بر مبنای ارزش ثبت شده در فاکتور فروش) معاونت امور صنایع، بر اساس دستورالعمل جدید تنظیم بازار محصولات پتروشیمی، نسبت به تداوم تعیین سهمیه واحدهای پایین دستی به صورت مستمر، اقدام و نتایج گزارش را به صورت ماهانه به دبیرخانه کارگروه تنظیم بازار، ارائه خواهد کرد.

تبادل اطلاعات وزارت کار، رفاه و تأمین اجتماعی نسبت به اصلاح وب سرویس ارسالی به وزارت صمت، از مصوبات این جلسه بوده است. با این دسترسی، وزارت صنعت به بیمه واحدهای تولیدی دسترسی خواهد داشت.

در این جلسه مقرر شد به صورت مستمر، سازمان امور مالیاتی نسبت به ارائه وب سرویس اطلاعات سامانه صورت معاملات (169) و گزارش خرید و فروش الکترونیکی وزارت صمت و شرکت توانیر نیز نسبت به تکمیل زیر ساخت تبادل اطلاعات در اسرع وقت اقدام کند.

همچنین مقرر شد، برای افزایش ظرفیت تولید مجتمع های پتروشیمی برای محصولات ملتهب، از جمه پلی پروپیلن ها، PET و دی اتیل هگزانول، وزارت نفت برنامه ریزی لازم را از طریق طرح های پیشران پلی پروپیلن انجام دهد.


 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک
 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 86%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟