پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

پیشخوان خبر
۸ دى ۱۳۹۹ 0 374

افتخاری دیگر در کارنامه شرکت کیمیا جاوید سپاهان

دریافت گواهینامه دانش بنیان صنعتی از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

دریافت گواهینامه دانش بنیان صنعتی از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
پس از انجام بررسی های عملکردی و ارزیابی های فنی صورت گرفته توسط کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت های دانش بنیان زیر نظر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شرکت کیمیا جاوید سپاهان در ردیف شرکت های دانش بنیان صنعتی کشور قرار گرفت.

شرکت ها و موسسات دانش بنیان شامل شرکت ها یا مؤسسات خصوصی یا تعاونی هستند که به منظور هم‌افزایی علم و ثروت، توسعه اقتصاد دانش محور، تحقق اهداف علمی و اقتصادی (شامل گسترش و کاربرد اختراع و نوآوری) و تجاری سازی نتایج تحقیق و توسعه (شامل طراحی و تولید کالا و خدمات) در حوزه فناوری‌های برتر و با ارزش افزوده فراوان تشکیل می شوند.

به گفته محمد رضا صالحی پور، مدیر مرکز تحقیقات پلیمری گروه صنایع گیتی پسند، شرکت کیمیا جاوید سپاهان زیر مجموعه گروه صنایع گیتی پسند در سال 1378 تاسیس و از همان ابتدا با نگاه ویژه موسسین خود در امر تحقیق و توسعه، تولید محصولات دانش محور را در دستور کار خود قرار داده است.

این شرکت با ظرفیت تولید 100 هزار تن در سال (بیش از 200 گرید محصول)  نه تنها سهم بسزایی در جلوگیری از خروج میلیون ها دلار ارز از کشور داشته بلکه صادرات قابل توجهی نیز در گروه محصولات دانش بنیان خود به ارمغان آورده است.

وی با تاکید بر اهمیت فعالیت های تحقیق و توسعه ای در شرکت کیمیا جاوید سپاهان، بیان کرد: برخورداری از برنامه های تحقیق و توسعه در زمینه‌ی فناوری های جدید و توسعه کامپاندهای پلیمری ویژه برای صنایع مختلف اعم از صنایع ساختمان، برق و الکترونیک، کشاورزی، قطعات خودرویی، لوازم خانگی و غیره باعث شده تا این شرکت در زمره شرکت های دانش بنیان مورد تایید کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت های دانش بنیان واقع شود.

صالحی پور خاطر نشان کرد: به موجب این گواهینامه شرکت کیمیا جاوید سپاهان، قادر خواهد بود که از حمایت های معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری برخوردار شود.

وی با تبریک این موفقیت به تمامی همراهان و همکاران شرکت کیمیا جاوید سپاهان و گروه صنایع گیتی پسند، اظهار امیدواری کرد، این رویداد گامی در جهت پیشرفت و توسعه محصولات ارایه شده و کسب رضایت بیشتر مشتریان باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر  به سایت این شرکت به آدرس www.kimiajavidco.com مراجعه نمایید.

 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟