یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

پیشخوان خبر
۸ آذر ۱۳۹۹ 0 808

در شرایط محدودیت‌های کرونایی

اطلاعیه سازمان صنایع کوچک درباره فعالیت‌ها

اطلاعیه سازمان صنایع کوچک درباره فعالیت‌ها
سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، درخصوص نحوه فعالیت در شرایط محدودیت‌های کرونایی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ متن اطلاعیه به این شرح است:

پیرو بخشنامه‌های قبلی سازمان اداری و استخدامی کشور و قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مدیریت کرونا به منظور اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها متناسب با وضعیت و روند بیماری کووید ـ ۱۹ در شهر‌های کشور به آگاهی می‌رساند، با توجه به دستور ریاست جمهوری و به منظور قطع زنجیره انتقال بیماری، در هفته پیش رو (1399.09.08 تا 1399.09.13) نحوه فعالیت سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و شرکت‌های تابعه واقع در شهر‌های با شرایط هشدار قرمز بدین شرح است.

۱- حضور کارکنانی که به تشخیص سرپرست، معاونان و مدیران مستقل سازمان و مدیران عامل شرکت‌های تابعه ضروری است، حداکثر تا میزان یک چهارم مجاز خواهد بود، و این کاهش نیروی انسانی شامل همه کارکنان شاغل با هرگونه قرارداد همکاری است. همچنین تعیین جانشین در زمان عدم حضور معاونان سازمان و شرکت‌های تابعه حداکثر به مدت یک روز در هفته ضروری است.

۲- ضرورت حضور هریک از کارکنان، یک روز قبل از طریق معاونت یا مدیریت مرتبط به آنان اطلاع رسانی خواهد شد؛ لذا ضروری است کارکنان در طول هفته پیش رو در دسترس باشند. ضمناً سایر کارکنان موظف‌اند با هماهنگی و نظارت مدیران مربوطه، با استفاده از زیرساخت‌های ایجاد شده برای انجام وظایف از منزل (دورکاری)، نسبت به انجام وظایف و مأموریت‌های اصلی دستگاه و ارائه خدمات به متقاضیان اقدام کنند.

۳- در همه وضعیت‌های سه‌گانه شرایط هشدار، جلسات داوری و مأموریت‌های اداری غیرضروری همچنان لغو و معاونان و مدیران مستقل سازمان و مدیران عامل شرکت‌های تابعه موظف‌اند از اعزام کارکنان خود به مأموریت‌های اداری غیرضروری خودداری کنند. در موارد ضروری نیز جلسات به‌صورت ویدئو کنفرانسی برگزار خواهد شد.

۴- از همه متقاضیان و طرفین قرارداد شرکت‌های تابعه درخواست می‌شود امور اداری و مراجعات حضوری خود را به تعویق بیاندازند تا زنجیره شیوع بیماری قطع شود.

۵- جریان فعالیت واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی تابعه قابل تعطیل نبوده و کماکان و بدون وقفه تداوم می‌یابد. ضمناً حضور مدیران و نمایندگان شرکت‌های تابعه، مدیران عامل شرکت‌های خدماتی و HSEE به منظور پاسخگویی و رفع مشکلات احتمالی بخش‌های زیرساخت، تولید و خدمات اضطراری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی الزامی است.

بدیهی است، در صورت گرفتن هرگونه تصمیم جدید از سوی قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مدیریت کرونا، موارد اطلاع رسانی خواهد شد./ وزارت صمت

 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 50%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟