جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

فاز جدید خدمات سامانه جامع تجارت فردا رسما افتتاح می‌شود/ قول رئیس‌جمهور برای رفع ناهماهنگی در صادرات و واردات
رئیس جمهور وعده کرده که فاز جدید فعالیت سامانه جامع تجارت از فردا نهم آذرماه رسما آغاز به کار کند؛ ضمن اینکه به گفته حسن روحانی، قرار است که با تکمیل این سامانه در فاز کنونی، ناهماهنگی در صادرات و واردات برطرلف شده و تسهیل تجارت صورت گیرد.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از اکسپورتنا، فاز جدید فعالیت سامانه جامع تجارت فردا 1399/9/9 قرار است به فرمان رئیس جمهور آغاز شود. آنگونه که حسن روحانی در جلسه 22 مهرماه هیات دولت اعلام کرده، این سامانه قرار است برای تسهیل امور تجاری و برطرف کردن مشکلات فعالان اقتصادی به زیرساخت جامع تجارت اهتمام ویژه ‌ای داشته باشد.

رئیس جمهور اعلام کرده بود که استقرار گمرک الکترونیک مهم‌ترین بستر تجارت فرامرزی بود که دولت پایه‌ های آن را از طریق پیاده‌‌سازی زیرساخت‌ها، و تقویت سیستم‌های امنیت اطلاعات، اجرای سامانه یکپارچه امور گمرکی، اجرای پنجره واحد تجارت به سرانجام رسانده است.

در واقع، با راه اندازی فاز جدید سامانه جامع تجارت قرار است بسیاری از مسائل و مشکلات تجاری ناشی از عدم شفافیت، انحصارگرایی، ناهماهنگی در امور صادرات و واردات را مرتفع شده و این سامانه علاوه بر اینکه موجب شفافیت اطلاعات، تسهیل تجارت و رفع موانع تجارت فعالان اقتصادی شود،  مانع از قاچاق کالا و فساد اقتصادی خواهد شد.

دولت مدعی است که با استقرار فاز جدید این سامانه، می‌توان از وضعیت صادرات و واردات کشور اطلاع پیدا کرد و مسئولان دستگاه‌های اجرایی ذیربط در صورت لزوم می‌ توانند وضعیت صادرات و واردات کشور را رصد و در مواقع لزوم گزارش‌‌ گیری کنند.

هنوز اطلاعات دقیقی در رابطه با چگونگی ادامه کار این سامانه منتشر نشده ولی قرار است که فردا یکشنبه 1399/9/9 این سامانه افتتاح رسمی شود.

 


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟