جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته چهارشنبه 23 مهر 1399/ شماره 143
کاهش 9 هزار تنی عرضه ها، رشد پراکنده قیمت ها در بازار آزاد، دلار صرافی 100 تومان عقب نشست و...
پست های رادیویی مرتبط:

کاهش 9 هزار تنی عرضه ها
این هفته، عرضه ها، 9 هزار تن و معاملات هم 6 هزار و 800 تن نسبت به هفته قبل کاهش یافت. عرضه های هفته ی جاری به 72 هزار و معاملات به 62 هزار تن رسید. بخش قابل توجهی از تغییرات در عرضه ها و معاملات هفته جاری را می توان در کاهش عرضه های پ پ و فقدان حضور اروند در کنار غیبت مهر و لاله در عرضه های این هفته جستجو کرد. گزارش تفصیلی معاملات این هفته را در فایل صوتی فردا، تقدیم شما می کنیم.

رشد پراکنده قیمت ها در بازار آزاد
امروز قیمت های مواد اولیه پتروشیمی در بازار آزاد، به صورت عمومی، تغییری با دیروز نداشت و گروه سبک خطی و سبک و سنگین فیلم، گروه هایی بودند که نسبت به دیروز، در قیمت های آن ها افزایش دیده می شد. رکورد افزایش قیمت امروز به پ پ نساجی 510L با 2 هزار تومان افزایش نسبت به دیروز و پس از آن گرید 0075 قرار گرفت که نسبت به دیروز، هزار و 700 تومان افزایش یافت.

دلار صرافی 100 تومان عقب نشست
دلار صرافی که دیروز هزار و 100 تومان افزایش پیدا کرد و به 31 هزار و 600 تومان رسید، امروز و در پایان سه به روزرسانی، نسبت به دیروز 100 تومان پایین تر و 31 هزار و 500 تومان قیمت گذاری شد.
اختلاف امروز دلار صرافی با آخرین قیمت هفته گذشته، 2,300 تومان، یعنی 7.8 درصد افزایش است. دلار در صرافی ملی از ابتدای امسال، 16 هزار و 600 تومان، یعنی 111.4 درصد رشد قیمت داشته.

شگفتی میانگین روزانه دلار نیمایی
امروز میانگین روزانه ی دلار نیمایی، 2 هزار و 400 تومان نسبت به دیروز افزایش یافت و به 25 هزار و 700 تومان رسید. این رشد به زودی در میانگین هفتگی و ماهانه هم دیده خواهد شد.
امروز میانگین ماهانه دلار نیمایی هم 366 تومان نسبت به یکشنبه ی همین هفته بالا رفت و به 23 هزار و 7 تومان رسید. تا قیمت های پایه ی هفته بعد، هنوز دو نوبت دیگر برای نوسان میانگین ماهانه ی دلار نیمایی، زمان باقیست.

بورس تهران هفته را کاهشی به پایان رساند
شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات امروز با 18,999 واحد کاهش به 1 میلیون و 560 هزار عقب نشینی کرد. شاخص کل بازار سرمایه از 20 مرداد ماه که به بالاترین رشد، یعنی 2 میلیون و 65 هزار واحد رسید تا امروز 23 مهرماه 504 هزار و 443 واحد کاهش را تجربه کرده.

معاملات برنت در 42 دلار
نفتِ برنت معاملات روز گذشته را با 42 دلار و 47 سنت به پایان رساند و امروز هم معاملات جهانی نفت در همین محدوده آغاز شد. قیمت این لحظه هر بشکه نفت برنت در بازارهای جهانی: 42 دلار و 22 سنت. نفت آمریکا: 39 دلار و 90 سنت.

تیم تولید محتوای آنچه شنیدید:
نگارش متن: پروین هایری و سحر معصومی
سردبیر: محمود حق وردی
گوینده: عاطفه آقایی
شبکه های اجتماعی: امیر سحرخیز

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟