جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

 رادیو ویکی پلاست | بسته سه‌شنبه 22 مهر 1399/ شماره 142
رقابت پت بطری و نساجی کاهشی شد، خریداران مواد اولیه معاملات سلف بورس کالا وام بانکی می گیرند، عبور میانگین ماهانه دلار نیمایی از مرز 22 هزار و 800 تومان و ...
پست های رادیویی مرتبط:

رقابت پت بطری و نساجی کاهشی شد
امروز در تالار محصولات پتروشیمی، عمده گروه های پلی اتیلن به جز پت های نساجی و بطری، یا با درصد رقابت افزایشی کم نسبت به هفته قبل، یا قیمت پایه، معامله شدند. در بازار آزاد گریدهای مصرفی نایلون و نایلکس به علت تغییر در بسته بندی برخی گروه ها مانند 209 امیر، با افزایش قیمت مواجه شدند

خریداران مواد اولیه معاملات سلف بورس کالا وام بانکی می گیرند
با تصویب اعطای وام به خریداران در بورس کالا توسط شورای فقهی بانک مرکزی، مقرر شد خریداران مواد اولیه در معاملات سلف در قالب عقد مُرابِحه وام بانکی دریافت کنند. معاون توسعه بازار و مطالعات اقتصادی بورس کالا گفت: براساس این مصوبه، اعطای تسهیلات با استفاده از عقد مرابحه به این صورت که گیرنده تسهیلات به وکالت از بانک، خرید کالا را در قالب عقد سلف انجام می‌دهد و در هنگام سررسید آن را از بانک به وکالت بازخرید کند، بلامانع است.

عبور میانگین ماهانه دلار نیمایی از مرز 22 هزار و 800 تومان
میانگین ماهانه دلار نیمایی، امروز به 22 هزار و 809 تومان رسید و نسبت به یکشنبه 20 مهر، 168 تومان افزایش یافت. نکته مهم در دلار نیمایی امروز، عقب نشینی میانگین روزانه به کانال 23 هزار و 300 تومان و عبور میانگین ماهانه از مرز 22 هزار و 800 تومان است. 

صعود مجدد دلار صرافی به کانال 31 هزار تومان
دلار صرافی‌ها که روز گذشته در چند نوبت تغییر در 30 هزار و 500 تومان به پایان رسید امروز را افزایشی آغاز کرد و با افزایش 1000 تومانی مرز 31 هزار تومان را شکست و در 31 هزار و 500 تومان قیمتگذاری شد. اما در ادامه طی چندین نوبت در مجموع با 100تومان افزایش مجدد به 31 هزار و 600 تومان رسید. قیمت فروش دلار صرافی‌ها امروز نسبت به آخرین قیمت هفته گذشته 2 هزار و 400 تومان افزایش دارد.

عقب نشینی برنت به 41 دلار
قیمت نفت که روز گذشته را با 41 دلار و 81 سنت به پایان رساند، معاملات امروز را نیز در همین قیمت پی گرفت. قیمت این لحظه هر بشکه نفت برنت 41 دلار و 79 سنت. قیمت هر بشکه نفت آمریکا 39 دلار و 50 سنت.

کاهش 6 دلاری قیمت نفتا در شروع هفته
قیمت نفتا که آخر هفته با 7 دلار کاهش به 389 دلار رسیده بود در اول هفته نیز 6 دلار کاهش یافت و به قیمت 383 دلار رسید. آخرین قیمت نفتا 383 دلار و 94 سنت.

رفت و برگشت بورس تهران در مسیر افزایش
شاخص کل بازار سرمایه که معاملات امروز را افزایشی آغاز کرد سپس تغییر مسیر داد و تا مرز 1 میلیون و 570 هزار پیش رفت اما در پایان معاملات روند افزایشی به خود گرفت و با 132 واحد افزایش به 1 میلیون و 579 هزار رسید.

تیم تولید محتوای آنچه شنیدید:
نگارش متن: پروین هایری و سحر معصومی
سردبیر: محمود حق وردی
گوینده: عاطفه آقایی
شبکه های اجتماعی: امیر سحرخیز

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟