چهارشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۳

سنسور فشار مذاب

زرین نپتا

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

پیشخوان خبر
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ 0 832

wikiplast.ir

استعلام بلیط هواپیما

استعلام بلیط هواپیما
برای جلوگیری از بروز مشکلات قبل از سفر، شما می توانید با استعلام صحت بلیط هواپیما بعد از خریدن بلیط هواپیمای خود از این اتفاقات جلوگیری کنید. اگر بلیط شما از نوع سیستمی باشد استعلام بلیط هواپیما بسیار آسان است.

رپرتاژ آگهی | اگر بلیط شما از نوع چارتر باشند معمولاً بلیط های چارتر را چارتر کننده دو ساعت قبل از پرواز به ایرلاین ها ارائه می کند برای همین امکان صحت این بلیط ها برای شما کمی دشوار است و اگر از نوع سیستمی است.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما از علی بابا به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید بلیط خود را استعلام کنید.

شما می توانید اگر قصد سفر به شهرهای داخل کشور مان را داریدو هدف شما پروازهای داخلی می باشد به قسمت سیستم اعتبارسنجی بلیط هواپیما بروید که مربوط به سازمان هواپیمایی کل‌ کشور می باشد و اگر هدف شما پرواز خارجی می باشد باز به سیستم اعتبار سنجی شرکت هواپیمایی بروید و بعد از وارد کردن مشخصات خود و بلیط خود از صحت بلیط خود آگاه شوید.

برای این کار می توانید به سیستم اعتبار سنجی بلیط هواپیمای سازمان هواپیمایی کشور برای بلیط ایرلاین های داخلی و یا در صورت خرید بلیط خارجی به سیستم اعتبارسنجی همان شرکت هواپیمایی وارد شده و پس از ورود مشخصات مربوط به بلیط خود از صحت آن اطلاع کسب کنید.

چگونه می توانم با صادر کننده بلیط تماس بگیرم؟

پشتیبانی مشتری JMTG از روزی که بلیط فروخته می‌شود باز است. برای هرگونه راهنمایی، کافی است با شماره تلفن تماس صادر کننده بلیط تماس بگیرید و همچنین می‌توانید از طریق وب سایت آن بلیط خود را پیگیری کنید. خرید اینترنتی بلیط قطار یا بلیط هواپیما از علی بابا این امکان را به شما خواهد داد.

چگونه بدانم رزرو من تأیید شده است؟

با تأیید رزرو خود، یک ایمیل دریافت خواهید کرد. در صورت عدم دریافت ایمیل. شما باید به صادر کننده اطلاع دهید.

آیا نیاز به تأیید رزرو پرواز خود دارم؟

شما می‌توانید رزرو خود را دوباره تأیید کنید. در صورت نیاز به هرگونه اطلاعاتی، می توانید به وب سایت وارد شوید یا با تیم خدمات مشتری در شماره مرکز تماس تماس بگیرید.

چرا دو ایمیل تأیید دریافت کرده‌ام؟

اگر رزرو شما بلیط خریده‌اید یک ایمیل تأیید جداگانه برای شما ارسال خواهیم کرد که بلیط الکترونیکی شما نیز خواهد بود. این بدان معناست که شما دو ایمیل تأییدکننده خواهید داشت، یکی از سایت صادر کننده و دیگری از شرکت هواپیمایی.
 
چگونه می‌توانم به صورت آنلاین با یک نام واحد رزرو کنم؟

وب سایت‌های هواپیمایی هر دو نام اول (نام داده شده) و نام خانوادگی (نام خانوادگی) را در طی مراحل رزرو الزامی می‌کند. می توانید با تکرار نام در هر دو قسمت نام و نام خانوادگی و انجام تماس با تیم خدمات بلافاصله پس از رزرو آنلاین این کار را انجام دهید.

برای تغییر نام در رزرو پرواز با شرکت تماس بگیرید تا نام صحیح تک تک مطابق اطلاعات گذرنامه خود را منعکس کنید. با این وجود توجه داشته باشید که برای پردازش چنین تغییراتی در نام ممکن است هزینه‌های مربوط به هواپیمایی در نظر گرفته شود.

چگونه ارزان سفر کنیم؟

اشتراک کد چیست؟


یک پرواز به اشتراک‌گذاری کد زمانی است که بلیط هواپیما را از یک شرکت هواپیمایی خریداری می‌کنید اما یک شرکت هواپیمایی مختلف پرواز در واقع پرواز را انجام می‌دهد.

این مهم است زیرا شما مجبور خواهید بود که با هواپیمایی اعلام کنید که پرواز توسط هواپیمایی که خریداری کرده‌اید انجام می‌شود.

چه موقع می‌توانم بصورت آنلاین بلیط خود را چک کنم؟

ثبت نام آنلاین از طریق زیر قابل دسترسی است:
24 ساعت تا 1 ساعت و 15 دقیقه قبل از زمان عزیمت بین المللی پرواز شما
24 ساعت تا 1 ساعت تا زمان عزیمت پرواز داخلی شما

چطور می توانم برای پرواز به صورت آنلاین ثبت نام کنم؟

ورود به سیستم آنلاین  فرآیند تأیید حضور شخص در پرواز از طریق اینترنت است. این ویژگی آنلاین به مسافران این امکان را می‌دهد تا قبل از رسیدن به فرودگاه، صندلی‌های دلخواه خود را بررسی و انتخاب کنند.

پیشنهاد میکنیم برای از دست ندادن آخرین اخبار سفر  اینستاگرام علی بابا را دنبال کنید

چه کسی می‌تواند بصورت آنلاین ثبت نام کند؟

مسافرینی که دارای بلیط تأیید شده و بلیط الکترونیکی معتبر هستند، می توانند بصورت آنلاین بلیطشان را چک کنند:

کودکان بدون همراه
مسافرانی که نیاز به کمک پزشکی یا ویژه دارند
مسافرینی که در انتظار پرداخت یا بازپرداخت تسویه حساب هستند

آیا ثبت نام آنلاین برای همه پروازهای هواپیمایی موجود است؟

بله. ثبت نام آنلاین برای کلیه پروازهای داخلی و خارجی هواپیمایی از جمله پروازهای دارای انجام می‌شود. این همچنین برای همه پروازهای بین المللی نیز می‌شود.

تا چه حد از قبل می‌توانم نام شرکت هواپیمایی را جستجو کنم؟

می توانید پرواز را تا 365 روز قبل جستجو و رزرو کنید.

آیا می‌توانم نام مسافر را در بلیط هواپیمایی تأیید شده تغییر دهم؟

بیشتر بلیط‌ها برای شخص دیگری قابل انتقال نیستند. تعداد کمی خط هوایی وجود دارد که اجازه می دهد اعتبار رزرو کنسل شده برای شخص دیگری استفاده شود. خرید اینترنتی بلیط هواپیما از علی بابا می‌توانید این گزینه را در بلیط خود پیگیری کنید.

در همه موارد، نام مسافر ثبت شده نمی‌تواند به نام دیگری تغییر یابد. اگر شرکت هواپیمایی اجازه استفاده از اعتبار شخص دیگری را بدهد، بلیط اصلی باید باطل شود و کرایه و پروازهای بلیط لغو شده تضمین نمی‌شود.

چرا تغییرات پرواز، تأخیر و لغو پرواز اتفاق می‌افتد؟

شرکت هواپیمایی نهایت تلاش خود را برای اطمینان از خروج و به موقع پرواز شما انجام می‌دهد. با این حال، ممکن است تغییراتی در برنامه پرواز، هواپیما، ترمینال و تعیین موقعیت گیت شما ایجاد شود (شرایط نامساعد آب و هوا، مشکلات طبیعی، مقررات دولتی، ایمنی و نگرانی‌های امنیتی).

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟