جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

راهنمای شرکت کنندگان در همایش فرمولاسیون و فرایند PVC
این پست ویژه شرکت کنندگان همایش فرمولاسیون و فرایند PVC که 11 دی ماه در دانشکده نساجی دانشگاه امیرکبیر برگزار می شود، تهیه شده است.

قبل از مطالعه متن

1- اگر هنوز کد ملی خودتان را برای صدور گواهی حضور در دوره ارسال نکرده اید، آن را به سرشماره 30001995 با این فرمت ارسال بفرمایید: نام و نام خانوادگی، کد ملی:
2- چنانچه پاسخ سؤالات احتمالی شما در این متن وجود ندارد، لطفا در بخش نظرات، سؤالتان را مطرح بفرمایید تا پاسخ بدهیم.
3- پذیرش از ساعت 8:30 تا ساعت 9 انجام می شود، لطفا تأخیر نفرمایید، چون برنامه ها رأس ساعت آغاز می شوند.

1- اطلاعات دسترسی:

چهارراه ولیعصر (مترو یا BRT)، خیابان ولیعصر (شمال)، 150 متر بالاتر از چهارراه، سمت راست، دانشگاه امیرکبیر | لوکیشن با گوگل

پیشنهاد می کنیم از آوردن خودروی شخصی، خودداری بفرمایید. هم به دلیل جای پارک، هم به دلیل آلودگی هوا. مترو و BRT هم مقرون به صرفه ترین و سریع ترین راه های دسترسی به محل برگزاری همایش هستند یا حتی الامکان از تاکسی های آنلاین استفاده بفرمایید.

با اطلاعات هماهنگ شده!
برای ورود، کافیست به نگهبانی دانشگاه بفرمایید، برای همایش فرمولاسیون PVC که در دانشکده نساجی برگزار می شود، تشریف آورده اید و نیازی به هماهنگی دیگری نیست.

بعد از ورود به دانشگاه، با کمک بنرهای نصب شده در مسیر، به دانشکده نساجی خواهید رسید.

بعد از ورود به دانشکده نساجی، ضمن اینکه بنرهای راهنمایی کننده دیده می شوند، دقیقا روبروی در ورودی، به سالن اجتماعات، دسترسی پیدا می کنید.

پذیرش و ساعت

لطفا قبل از ورود به سالن همایش، در میز پذیرش، نام خودتان را اعلام کنید و کارت ورود به همایش و پکیج همایش را دریافت کنید. پکیج، حاوی ژتون نهار، کنداکتور برنامه، دفترچه یادداشت و خودکار است. پذیرش از ساعت 8:30 تا ساعت 9 انجام می شود.

میان وعده‌ها

دو میان وعده برای برنامه در نظر گرفته شده است. نوبت اول در ساعت 10:45 تا 11 و نوبت دوم از ساعت 15 تا 15:15. در میان وعده، با چای، نسکافه، پای سیب و آبمیوه، در خدمت شما خواهیم بود.

نهار

زمان پایان ارائه های صبح، ساعت 13 است و بین ساعت 13 تا 14، شرکت کنندگان برای نماز و نهار، فرصت خواهند داشت. نهار در سلف اساتید و طبق نقشه راهنمایی ارائه شده در پکیج، سرو می شود. منوی نهار، جوجه کباب با استخوان و چلوکباب لقمه زعفرانی مخصوص همراه با سالاد فصل و نوشیدنی است.

برنامه ها آن تایم است

با احترام فراوان، برنامه ها رأس ساعت آغاز و خاتمه پیدا می کند. لذا لطفا به SMS های یادآوری و دعوت به برنامه که قبل از هر بخش از برنامه ارسال می شود، توجه بفرمایید.

بازاریابی نداریم

شرکت کنندگان، برای استفاده از محتوای اعلام شده همایش ثبت نام کرده اند و هر نوع فعالیت بازاریابی، بدون هماهنگی تیم اجرایی، ممنوع است. شرکت کنندگان بازاریابی و فروش برای ارتباط با شرکت کنندگان می توانند پکیج اسپانسری برنامه را طی تماس با شماره های 09332716775 یا 02122338861 دریافت کنند.

چنانچه شرکت کنندگان همایش، در حین برنامه یا زمان پذیرایی، با ارتباط های بازاریابی غیرهماهنگ شده مواجه شدند، می توانند موارد را به تیم اجرایی برنامه، منتقل کنند. عذرخواه دوستان بازاریابی شرکت ها هستیم و در صورت گزارش این موارد، سعادت حضورشان را از دست خواهیم داد.

بازگشت وجه

چنانچه توضیحات بند «بازاریابی نداریم» با برنامه های حضور برخی شرکت کنندگان، هماهنگی ندارد، جهت بازگشت وجه ثبت نام، در خدمت شرکت کنندگان هستیم: 09332716775

دریافت گواهی حضور در همایش

قبلا به شرکت کنندگان همایش، در خصوص ارسال کد ملی خود جهت صدور گواهی حضور در همایش، SMS داده ایم. اگر به هر نحوی، مسیج یاد شده را نخوانده اید، لطفا نام و نام خانوادگی و کد ملی خودتان را به سامانه 30001995 ارسال بفرمایید.

نظرسنجی همایش آنلاین است

یک‌ساعت قبل از پایان همایش، لینک نظرسنجی برای شرکت کنندگان SMS می شود. لطفا برای دریافت گواهی حضور در همایش، حتما فرم نظرسنجی را تکمیل بفرمایید.

اگر سؤالی دارید، لطفا در بخش نظرات، درج بفرمایید و اگر نمی خواهید نظر شما، در پایین پست منتشر شود، کافیست در پایان نظرتان اضافه کنید: منتشر نشود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟