جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

نگاهی به 30 سال فعالیت نمایشگاه چاینا پلاس و چرایی اهمیت آن
هرچند شهروندان عادی و البته ورزش دوستان گوانگجوی چین را به مسابقات آسیایی گوانگجوی چین می شناسند و این شهر رژه کاروان‌های ورزشی کشورهای مختلف را به یاد ما می آورد...

به گزارش ویکی پلاست،  اما گوانگجو برای تولیدکنندگان صنعت پلاستیک نماد نمایشگاه دیگری است البته یک سال در میان! آنطور که برگزار کنندگان نمایشگاه چاینا برنامه ریزی کرده اند این نمایشگاه یک سال در میان در شانگهای و گوانگجو برگزار می شود و قرعه برای نمایشگاه 2018 به نام شانگ های افتاده است. نمایشگاهی پر رونق که می تواند اقتصاد این صنعتگران را کامل کند و یک سال خوب اقتصادی برای آن‌ها بسازد.

چاینا پلاس (Chinaplas) با نام کامل نمایشگاه بین‌المللی صنعت پلاستیک و لاستیک چین، بزرگترین نمایشگاه تجاری این صنعت در آسیا است که قرار است سی و یکمین دوره این نمایشگاه، اردیبهشت ماه سال 97 در گوانگجو برگزار شود.

چاینا پلاس به لحاظ جایگاه جهانی با نمایشگاه K آلمان مقایسه می شود و از 30 سال پیش به صورت مستمر فعالیت داشته است.
 
چایناپلاس چطور متولد شد
اولین نمایشگاه چاینا پلاس در سال 1983 در پکن برگزار شد. در آن زمان، تمامی واردات ماشین‌آلات صنعتی تحت کنترل دولت چین بود. همین موضوع باعث شده بود پکن بهترین مکان برای برگزاری نمایشگاه چاینا پلاس شود.

در اولین دوره برگزاری، چاینا پلاس در محوطه‌ای حدودا 1000 متر مربعی بر پا شد و حدود 100 نمایش‌دهنده خارجی را میزبانی کرد. آن نمایشگاه اساسا مکانی برای تأمین ماشین آلات از تولیدکنندگان خارجی بود.

نمایشگاه چاینا پلاس هم اکنون در محوطه‌ای با مساحتی بیش از 250 هزار متر مربع برگزار شده و میزبان بیش از 3300 غرفه دار از حدود 40 کشور و منطقه مختلف در دنیا است.

برگزار کنندگان نمایشگاه چاینا پلاس تخمین می‌زنند هر سال بیش از 140 هزار شرکت کننده از 130 کشور دنیا در این رویداد مهم صنعت پلاستیک و لاستیک شرکت کنند.

نمایشگاه چاینا پلاس هم اکنون به سکویی مهم برای واردات و صادرات ماشین‌آلات تولید پلاستیک، تجهیزات جانبی، راه‌حل‌های خودکارسازی (اتوماسیون) و مواد مورد نیاز تبدیل شده است. در طول برگزاری نمایشگاه چاینا پلاس بیش از 50 سمینار تخصصی نیز برگزار می‌شود.

ارائه‌دهنده‌ها در این سمینارها آخرین تکنولوژی‌ها و راه‌حل‌های تولید خود را به فعالان صنعت لاستیک و پلاستیک ارائه می‌دهند.

از سال 1987 تاکنون، نمایشگاه چاینا پلاس حمایت پایدار EUROMAP (کمیته اروپایی سازندگان ماشین‌آلات صنعت پلاستیک و لاستیک) را به عنوان اسپانسر نمایشگاه داشته است.

سال 2017 بیست و هشتمین دوره‌ای خواهد بود که در آن EUROMAP اسپانسر اختصاصی نمایشگاه چاینا پلاس در چین خواهد بود. نمایشگاه چاینا پلاس در سال‌های اخیر در شهرهای شانگهای و گوانگجو برگزار شده است.
 
بازدیدکنندگان نمایشگاه چاینا پلاس
بازدیدکنندگان نمایشگاه چاینا پلاس شامل تولیدکنندگان، کارگزاران، توزیع‌کنندگان و سازمان‌های خدمات‌دهنده از صنایع مختلف هستند.

بازدید از نمایشگاه چاینا پلاس برای فعالان صنایعی مانند صنعت اتومبیل، ساختمان و زیرساخت‌های شهری، مواد خام و مواد شیمیایی، تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات، صنایع بسته‌بندی برای مصرف‌کننده (شامل بسته‌بندی مواد غذایی، نوشیدنی‌ها و کالاها)، محصولات عمومی پلاستیکی، صنعت نورپردازی و LED، تولید ماشین‌آلات، صنعت لوازم پزشکی، قالب‌گیری، بسته‌بندی، مبلمان و لوازم خانگی پلاستیکی، صنعت بازیافت و باز تولید، محصولات لاستیکی، کابل و سیم و صنایع دیگری مانند اسباب‌بازی، لوازم‌التحریر، وسایل ورزشی و ابزارهای دستی تجربه‌ای مفید فایده و بسیار عالی خواهد بود.
 
چاینا پلاس رویداد مهم صنعت پلاستیک آسیا
نمایشگاه بین المللی چاینا پلاست بزرگترین رویداد صنعت پلاستیک آسیا و دومین نمایشگاه صنعت پلاستیک دنیا است که سالانه علاقمندان و بازرگانان بسیاری را از سراسر دنیا جذب می کند.

این نمایشگاه چند سالی است که برای صنعتگران حوزه پلاستیک در ایران اهمیت پیدا کرده و صنعتگران ایرانی زیادی در آن شرکت می کنند.

مهمترین دلیلی که چاینا پلاس برای صنعتگران ایرانی اهمیت پیدا کرده است فراهم آوردن فرصت‌های تجاری و اقتصادی بی‌نهایت، نمایشگاه چاینا پلاس در هر دوره برگزاری‌اش است که آینده‌ای روشن و پر بار را برای صنعت پلاستیک و لاستیک نشان می‌دهند.

نمایشگاه چاینا پلاس موفق شده جایگاه و سکویی مبتنی بر تکنولوژی برای تمامی تاجران، تولیدکنندگان و صنعتگران بسازد.

نمایشگاه چاینا پلاس برای آن‌هایی که به دنبال راه‌حل‌هایی برای ارتقا ویژگی‌های محصولاتشان، ساده کردن فرایندهای تولید و عملیات‌های زنجیره‌ای تامین و همچنین بهینه‌سازی بهره‌وری انرژی در کارشان هستند، بهترین‌ها را آماده کرده است.

سی و یکمین دوره
سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت لاستیک و پلاستیک چین (چاینا پلاس 2018) بار دیگر به شانگهای برگشته است. این نمایشگاه در تاریخ 23 تا 27 آوریل 2018 (مصادف با 3 تا 7 اردیبهشت سال 97) برگزار خواهد شد.

نمایشگاه چاینا پلاس از ساعت 9.30 صبح تا 5 بعد از ظهر به روی بازدیدکنندگان مشتاق باز است. نمایشگاه چاینا پلاس در مجموعه نمایشگاه واردات و صادرات چین (مجتمع Pazhou) در منطقه Pazhou گوانگجو برقرار خواهد بود.

برگزارکنندگان نمایشگاه چاینا پلاس 2018، شرکت خدمات نمایشگاهی Adsale، شرکت خدمات نمایشگاهی Beijing Yazhan، اتحادیه صنعت تولید پلاستیک چین، اتحادیه صنعت ماشین‌آلات پلاستیک چین، اتحادیه صنعت پلاستیک گوآنگ‌دونگ، شرکت Messe Düsseldorf چین و اتحادیه تجارت پلاستیک شانگهای هستند.

منبع: اینپیا

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟