پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

فیلم لیبل شیرینگ
عموما برداشت می شود که رول های نایلونی که در تغذیه دستگاه شرینک پک قرار داده می شود شفاف، بدون رنگ و لعاب و خام است، اما تصور نادرستی است.

این پوشش ها می تواند چاپ شده و مزین به آرم و علایم شرکت تولید کننده، جزئیات محصول، عکس و کاملا رنگی باشد. این نحوه از بسته بندی طرفداران زیادی پیدا کرده و سبب فروش هرچه بیشتر محصولات می شود.

دستگاه لیبل شیرینگ

معمولا بطری های کوچک پلاستیکی یا شیشه ای نوشیدنی ها مانند: نوشابه، شربت و دوغ برای زیبایی بصری و جلوه بهتر به کمک دستگاه لیبل شرینک بسته بندی می شوند. اما این همه کارایی شرینک کردن به کمک دستگاه اشاره شده نیست. در بسیاری از موارد به منظور پلمپ کردن درب ظروف نیز از لیبل شرینک استفاده می شود.

این لیبل ها بسیار ساده روی ظروف نصب می شوند. ابتدا غلافی به اندازه معین از لیبل شیرینگ دور بخش مورد نظری از بطری قرار می گیرد. عبور چند ثانیه ای این ظروف از تونل دستگاه که در حال ساطع کردن حرارت است، سبب جمع شدن غلاف و محصور نمودن ظرف می گردد.

انواع فیلم لیبل شیرینگ

پوشش هایی که در دستگاه لیبل شرینک مورد استفاده قرار می گیرد بر خلاف سایر انواع دستگاه شرینک پک، می تواند در ۵ دسته قرار می گیرد :

_درب و بدنه – Cap and Body
_بدنه – Body
_وسط بدنه – Mid Body
_بخش انتهایی بدنه – Shoulder
_انتها یا درب – Cap Only

جنس فیلم لیبل شیرینگ

نایلون شیرینگ از خانواده پلاستیک ها است. پی وی سی، پلی اتیلن و پلی پروپلین جنس هایی هستند که این فیلم ها از آن مشتقات تهیه می شوند.

روش تهیه فیلم شرینک به کمک اکستروژن پلاستیک می باشد که روشی برای شکل‌دهی پروفیل‌ها از مواد پلاستیکی است. بعد از ساخت به کمک چاپ Flexography طرح های مورد نظر روی لیبل ها نقش می گیرد.

منبع: پدیدار ماشین

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 91%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟