سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

معرفی سری جدید از کامپاندهای پاکسازی خطوط تولید
این کامپاندها برای پاکسازی طیف وسیعی از رزین ها شامل PP، PE، HDPE، LDPE، PVC، نایلون ها، پلی کربنات، ABS، SAN و PMMA طراحی شده است.

سرویس ترجمه انجمن لوله و اتصالات پی وی سی: تمیزکننده های جدید قالب از نمونه کارهای پاک پلاست معرفی شد.

Rochelle Lemieux رئیس شرکت پاک پلاست گفت: ما محصول پاکسازی توسعه یافته خود را با ارائه خط تولید جدید درNPE2018 برجسته تر کردیم.

کامپاندهای پاکسازی از محصولات اصلی این شرکت است و در کاربردهای قالب گیری تزریقی، بادی و اکستروژن مورد استفاده است. این محصولات به فرم گرانولی بوده و آماده برای استفاده، در دسترس و سازگار با قوانین  FDA است.

این محصولات به طور خاص برای تمیز کردن مارپیچ ها، سیلندر، نازل، قالب و سرقالب، رانر گرم  توسعه پیدا کرده است و هدف از  استفاده ی این محصولات حذف مواد سوخته ، رسوبات چسپیده و لکه های سیاه در تجهیزات و در طول تغییرات رنگ یا مواد است.

این کامپاندها برای پاکسازی طیف وسیعی از رزین ها شامل PP، PE،  HDPE، LDPE، PVC، نایلون ها، پلی کربنات، ABS، SAN و PMMA طراحی شده است. گریدهایی مختلف دارای رنج دمایی از 250 تا 750 فارنهایت است.

مهمترین خط تولید جدید توسعه یافته شامل موارد زیر است:

1-محصول بدون حلال کلرینه شده : یک روش مناسب برای حذف سیلیکون، روغن  و واکس روی سطح قالب  بدون نیاز به زدودن کامپاند

2-کامپاند دیگر که کاملا بیس گیاهی و طبیعی دارد و برای پاکسازی آلودگی های نفتی و گریس و واکس از قالب  طراحی شده است.

3-کامپاند پاکسازی برای جلوگیری از زنگ زدگی  قالب

4- کامپاند پاکسازی تایید شده و ایمن برای تماس غیر مستقیم با مواد غذایی

 ارتقای مارپیچ خوراک، خروجی را برای سازندگان شیلنگ افزایش می دهد

مارپیچ های جدید نصب شده بر روی 4 اکسترودر باعث افزایش خروجی تا 33 درصد می شوند. Swan Products اخیرا جایگزینی برای مارپیچ های خوراک را توسعه داده است که سرعت تولید را بیش از 33 درصد بهبود می دهد SWAN تولید کننده پیشرو شیلنگ های آب برای بازارهای صنعتی و مصرفی در آمریکای شمالی است که چهار مارپیچ خوارک جدید را بر روی اکسترودرهای D-S دریکی از کارخانه هایش در کانادا نصب کرد.

 از سفارش تا نصب،  این پروژه فقط دو ماه و نیم زمان می برد و با فراهم آمدن یک راه مقرون به صرفه و افزایش بهره وری، در زمان و پول شرکت صرفه جویی می شود.

طرح های جدید با کارایی و خروجی بالا شامل مارپیچ های خوراکی است که یکی از آنها  دارای سایز mm 50و سه تای دیگر mm 114است. مارپیچ های جدید قادر به پردازش شیلنگ های  pvc و TPV هستند.

 آزمون این مارپیچ ها بسیار اهمیت دارد، زیرا در طول آزمایش طرح های متعددی برای تعیین بهترین گزینه از لحاظ خروجی و پایداری وِیژه برای برآورده کردن الزامات فرایند SWAN مورد بررسی قرار گرفت.

جیسون بیرد مهندس فرایند در آزمایشگاه Davis-Standard که سرپرستی آزمون SWAN را برعهده داشت گفت: ما توانمندی های تحلیلی را در آزمایشگاه به کار می بریم که ما را قادر می سازد تا آنچه در داخل اکسترودر اتفاق می افتد در هنگام تست مارپیچ های خوراک مختلف ببینیم. هنگامی که سرعت خروجی را افزایش می یابد، برای دستیابی به یک محصول یکپارچه باید پایداری تایید شود.

شیلنگ های باغبانی  SWAN به فروشگاه های بزرگ ارسال می شود، لذا کیفیت و انطباق با الزامات استاندارد برای کسب و کار آنها ضروری است.

ما توانستیم هم خروجی و هم پایداری و در عین حال تمام جنبه های عملکرد از دمای ذوب تا گشتاور را ارزیابی کنیم و به SWAN  اعتبار مورد نیاز برای دستیابی به نتایج فوری را بدهیم.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟