پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

انواع بست پلیکا و مشخصات آنها
بست لوله پلیکا برعکس شکل ساده ای که دارد یک قطعه مهم برای نگه داشتن لوله ها میباشد. وظیفه بست ها به طور کلی نگه داشتن لوله ها روی دیوارها و سقفها است تا لوله ها در مقابل تنش، لرزش خود را به ساختمان منتقل نکنند و همچنین ساختمان نیز تنشهای خود را به لوله وارد نکند و در کل ابزاری است که تنظیم کننده حرکتهای لوله میباشد.

انواع بست پلیکا

بست های پلیکا باعث میشوند که لوله هم به شکل عمودی و هم به شکل افقی بر روی دیوار بسته شود و بتواند آزادانه حرکت کند تا تنشهای سازه به لوله و برعکس آن رخ ندهد. بست های پلیکا بر اساس ماده پلیمری سازنده بدنه خود به چند نوع تقسیم میشوند که شامل موارد زیر هستند:

- بست معمولی
- بست آویز ریگلاژی
- بست دنباله جوشی یا تی
- بست دیواری پایه دار
- بست دیواری بدون پایه

کلیه این بست ها در اندازه های متفاوت بر حسب موارد استفاده و ساختارشان ساخته میشوند و در اختیار مشتریان قرار میگیرند. همچنین هر بست دارای قطعات متفاوتی است مثلا بستهای دیواری دارای پایه دارای ۱ سر کاسه و پایه است.


قیمت بستهای پلیکا

عوامل متنوعی بر روی قیمت انواع بست ها تاثیر می گذارد. این عوامل تاثیر گذار شامل موارد مقابل هستند: استانداردهای رعایت شده، مرغوبیت بست ها، مرغوبیت مواد سازنده بست ها، برند و کشور تولید کننده بست.
همچنین بست ها هرکدام بنا به نوعی که دارند در موارد خاصی بکار برده میشوند و هرکدام دارای قیمت بخصوصی هستند. بست های پلیکا دارای کیفیت ایده آل و عمر طولانی هستند و هم در ایران و هم در خارج از کشور تولید میشوند و در اختیار متقاضیان قرار میگیرند. توجه داشته باشید که هر بست کاربرد خاصی دارد و باید بنا به نظر مشاور و با توجه به کاربرد انتخاب شوند.

منبع

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 50%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟