شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

کدام دلار، مبنای قیمت های پایه است؟
همان طور که بر همه تولیدکنندگان مسجل شده، نرخ دلار مبنا برای قیمت های پایه، بیشترین و مهمترین تأثیر را در رشد یا کاهش قیمت های پایه محصولات پتروشیمی دارد.

آنچه در 16 هفته گذشته رخ داد، شکل های متفاوتی از انتخاب قیمت توسط دفتر توسعه صنایع پایین دستی بود که در نگاهی واقع بینانه، به دنبال قیمت دلار پایین تر است.

سابقه
در چند هفته نخست قیمتگذاری با فرمول دلار نیمایی، تنها میانگین هفتگی خرید روز یکشنبه، لحاظ می شد. سپس بین قیمت میانگین خرید هفتگی دلار نیمایی روزهای شنبه و یکشنبه، آن قیمت که پایین تر بود، انتخاب می شد.

اما اتفاقی که 14 بهمن افتاد و تصمیمی که دو هفته پیش گرفته شد، انتخاب قیمت از میانگین هفتگی فروش بود؛ به عبارت دیگر بین میانگین هفتگی فروش یا خرید، آن که پایین تر بود، انتخاب شد. تکرار انتخاب میانگین هفتگی فروش که روز گذشته توسط دفتر توسعه صنایع پایین دستی مد نظر قرار گرفت، نشان داد که این دفتر در جستجوی قیمت های پایین تر است.

این یادداشت تلاش ندارد که از قیمت های بالاتر یا پایین تر دفاع کند، بلکه منظور یادداشت، سلب قدرت پیش بینی قیمت ها از واحدهای صنایع پایین دست است و از سوی دیگر، تأکید بر این سیاست دفتر توسعه صنایع پایین دستی که به دنبال قیمت های پایین تر است.

به این ترتیب در هفته های آینده، تنها باید به آن میانگین های هفتگی خرید یا فروش شنبه یا یکشنبه توجه داشت که کمتر هستند و با نگاهی به رویه دو هفته گذشته اذعان کرد، قیمت پایین تر دلار نیمایی برای قیمت پایه محصولات پتروشیمی لحاظ خواهد شد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟