جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

معرفی تمیز کننده دستگاه اکسترودر از رسوب ها و جرم گرفتگی ها
استفاده از این ترکیب آسان و بسیار کارآمد است و نیازی به ابزار خاصی برای برای تمیز کردن نیست. Ducafreez یک ترکیب کلسیم آلی بر پایه PVC سخت است که...

ترکیب Ducafreeze با الزامات عملکرد در دمای بالاتر و حذف نیاز به تمیز کردن قالب ها معرفی می شود.

با استفاده از تکنولوژی استابلایزر نسل جدید یک ترکیب فریزکننده با مقاومت در دماهای بالا ایجاد شد که  آن را برای استفاده به عنوان یک ترکیب منجمد و یا پاک کننده در مواد PVC سخت و انعطاف پذیر در طیف وسیعی از کاربرد ها مناسب می سازد.

 استفاده از این ترکیب آسان و بسیار کارآمد است و نیازی به ابزار خاصی برای برای تمیز کردن اکسترودر نیست. Ducafreez یک ترکیب کلسیم آلی بر پایه PVC  سخت است که در دمای بالا انجماد و پاکسازی را انجام می دهد. ترکیباب فریز کننده و پاک کننده بدون سرب متداول، دارای محدودیت های پایداری حرارتی هستند که برای استفاده در کاربردهای PVC سخت که دمای فرایند از 200 درجه سانتیگراد فراتر می رود، مناسب نیست.


 Ducafreeze را می توان برای تمیز کردن مواد در قالب زمانی که دمای فرایند کاهش می یابد استفاده کرد. این مواد می تواند در ابزار و ماشین برای مدت زمان طولانی باقی بماند. در هنگام راه اندازی دما افزایش می یابد و به  Ducafreeze این امکان را می دهد که از طریق مواد استاندارد پاکسازی را انجام دهد. هزینه ناشی از پاک سازی را متوقف کند و منجر به تغییر رنگ کمتر در محصولات، تولید ضایعات کمتر و عمر بیشتر دستگاه ها می شود.


این مسئله به طور چشمگیری منجر به کاهش هزینه ها و خرابی دستگاه ناشی از سایش و باز کردن مداوم دستگاه  می شود. Ducafreeze را می توان به عنوان یک ماده خالص پاکسازی استفاده کرد که وقتی سرد می شود به راحتی از سطوح فلزی و مسیرهای جریان در قالب جدا می شود و منجر به حداقل رساندن توان بالقوه آسیب به دستگاه می شود.

جدول زیر خصوصیات فیزیکی این کامپاند را نشان می دهد.

منبع: سرویس ترجمه انجمن لوله و اتصالات پی وی سی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 50%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟