دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

 ارسال پیامک مالیاتی برای برخی مودیان از ناحیه سازمان امور مالیاتی کشور
پیامک مالیاتی برای برخی از مودیان توسط سازمان امور مالیاتی کشور ارسال شده است

به گزارش ویکی‌پلاست، متن پیام ارسال شده به شرح زیر است:

 مودی گرامی...

 در اجرای تبصره ۱۰۰ ق.م.م. ، میزان مالیات مقطوع عملکرد سال ۱۳۹۶ شما مبلغ ........... ریال می باشد . چنانچه مبلغ مذکور مورد پذیرش است عدد 201399 و در غیر این صورت عدد 35 را به همین شماره ارسال نمایید.

 به آگاهی می رساند سازمان مالیاتی کشور در راستای ضوابط و مقررات قانونی از جمله حکم تبصره ماده ۱۰۰ اصلاحی قانون مالیاتهای مستقیم تصمیم گرفته مبادرت به تعیین مالیات مقطوع عملکرد سال ۱۳۹۶ گروه قابل توجه ای از صاحبان مشاغل و کسب وکارهای کوچک را با استناد به اظهارنامه مالياتی آنها و سوابق مالیاتی مودی و مطابقت ان با اطلاعات موجود در پایگاه اطلاعات خود، نماید. پیامک مورد اشاره در این راستا صادر شده است. 

 چنانچه مودی با مالیات پیشنهادی موافق باشد، مالیات مقطوع پیشنهادی قطعی شده و مودی برای پرداخت یا ترتیب پرداخت آن بایستی به اداره امور مالیاتی خود، مراجعه نماید. 

در صورت عدم پذیریش مالیات پیشنهادی و ارسال کد اعلام شده، بایستی منتظر مراجعه ماموران مالیاتی و اجرای فرآیند حسابرسی به منظور تعیین مالیات و ابلاغ برگ تشخیص مالیات باشد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 71%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه
ناشناس پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
در ایران مشاغل ازاد واقعا مالیات درست و شاید اصلا نمی دهند وقتی پزشک در تهرانپارس خیابان جشنواره خیابان کمیل میرزازاده پول نقدی می خواد به چه معناست..پزشکان و دندانپزشکان و طلافروشها و ارایشگاههای زنانه و کبابیهای مراکز زیارتی و تفریحی و مکانیکان و صافکاران و باطریسازان خودروها و سنگ فروشان و بعضی وکلا و مکانیکان مراکز معاینه فنی که واقعا هماهنگی بین مرکز و مکانیک هست همه اینان مالیات واقعی را نمی دهند و فقط یک هزارم مالیات را می دهند..در قوهه پاکدشت طرف باطریساز با برق رایگان و درامد ۵میلیونی در روز ولی برا یکسال ۱۵۰هزار مالیات داده و خنده دار هست و فراوان مشاهده میشه و سازمان بیدار بشه و بیدار بشه و بیدار بشه ارسال پاسخ
مهدی شنبه ۵ آبان ۱۳۹۷
ضمن عرض سلام و تشکر بابت نشر این آگهی لطفا اون شماره ای رو که بایستی این کد رو بهش ارسال کنیم اعلام بفرمایید متاسفانه پاک شده از گوشیم.
ممنون ارسال پاسخ

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟