جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

با پیوستن به پویش آری به کالای با کیفیت ایرانی 80 هزارمیلیارد تومان پول در کشور می‌ماند
اسفند ماه بین 60 تا 80 هزار میلیارد تومان حقوق و سنوات به مردم داده می‌شود و اگر این پول با خرید کالای با کیفیت ایرانی در چرخه اقتصاد ایران بماند قطعا رونق اقتصادی بیشتر و بیکاری کمتر می‌شود.

به گزارش ویکی پلاست، علیرضا میربلوک، دبیر خانه صنعت و معدن استان تهران، درباره این پویش که یک روز از فعالیت آن می‌گذرد گفت: خانه صنعت و معدن، یا کمیپن های مختلفی برگزار می‌کند یا از کمیپین‌های مختلفی که در راستای منافع صنعت به راه می افتد حمایت می‌کند.

امسال با توجه به برنامه گفت و گوی ویژه خبری و داغ شدن بحث خرید کالای ایرانی که مورد استقبال مردم قرار گرفت تصمیم گرفتیم با محوریت خانه صنعت و معدن تهران پویش «آری به کالای با کیفیت ایرانی» را دنبال کنیم و استقبال خوبی هم شده و از رسانه ها هم میخواهیم که ما را حمایت کنند. 

وی ادامه داد: بدون هماهنگی ما با شعار «آری به تولید با کیفیت ملی» فیلم‌ها و انیمیشن هم ساخته شد، ما با هم غریبه نیسیتم، ما مردم یک سرزمین هستیم وقتی گفته می‌شود در اسفند ماه بین 60 تا 80 هزار میلیارد تومان پول به عنوان پاداش و سنوات به مردم داده می‌شود و دست مردم است و همه باید همت و تشویق کنیم که کالای ایرانی با کیفیت بخریم، چون اعتماد وجود ندارد.

مردم حتی کیفیت کالای ایرانی را بررسی هم نمی‌کنند در حالی‌که به راحتی می‌شود راستی آزمایی کرد، همه کالاهای ایرانی که بد نیست، مشابه خارجی دارند، اجناس ترک و چینی و می‌توان با آنها مقایسه کرد.

وقتی ما می‌توانیم  با اجناس خارجی رقابت کنیم پس چه بهتر که کالای با کیفیت داخلی و  ایرانی فروش رود. این موضوع رقابت بر اساس کیفیت در مصنوعات پلاستیکی، پارچه کفش و ... مشهود است و با یک نگاه ساده به قضیه می‌توان به سمت یک برند خارجی نرفت و به تولید کننده داخلی کمک کرد.

میربلوک ادامه داد: سرانه مصرف خیلی از اقلام در اسفندماه بالا می‌رود و باید توجه کرد وقتی خودمان می‌توانیم پول را در کشور نگه داریم و خرج کالایی بکنیم که تولید کننده خودمان تولید کرده، پس نباید به کالای خارجی بدهیم و باید دوباره پول را به چرخه اقتصاد کشورمان برگردانیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا این کمیپن برای اسفند ماه است یا این روش را ادامه خواهید یافت گفت: تشکلی که ما هستیم (خانه صنعت و معدن) 16 سال از عمرش می‌گذارد درحال حاضر با اين روش به این مسئله ورود پیدا کرده است.

ما می‌توانیم تولید کننده‌ای که کالای بی‌کیفیت تولید می‌کند را با این روش وادار کنیم که کالای با کیفیت ارایه دهد. تداوم حضور ما مثل گذشته است و اگر استقبال خوب باشد این پویش ادامه خواهد داشت، البته ادامه آن قطعا به واکنش مردم برمی گردد. ما از مردم خواستیم به حرف ما اعتماد کنند و کالای ایرانی بخرند وقتی راستی آزمایی شد و مردم کیفیت را دیدند قطعا هموطن خود را رها نخواهند کرد چرا که ما همه مردم یک سرزمین هستیم.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟