جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

همکاری اتاق تهران و سازمان صنایع کوچک
نمایندگان بخش خصوصی در نشست چهاردهم کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی تهران که با حضور فرشاد مقیمی، معاون وزیر صمت و رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی برگزار شد، بر ضرورت تدوین دوره‌های فنی و حرفه‌ای برای آموزش نیروی کار ماهر، ایجاد انگیزه برای کار در شهرک‌های صنعتی و همکاری اتاق تهران و سازمان برای راه‌اندازی میز ارائه خدمت به واحدهای صنعتی فعال در شهرک‌ها در اتاق تهران تاکید کردند.

به گزارش ویکی پلاست به نقل از دنیای اقتصاد، چهاردهمین نشست کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی تهران با حضور فرشاد مقیمی، رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی و نمایندگان بخش خصوصی و تشکل‌ها برگزار شد و چالش‌های مرتبط با نیروی کار مورد نیاز در صنعت و به‌طور خاص شهرک‌های صنعتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رئیس کمیسیون صنعت و معدن اتاق تهران در این نشست با اشاره به عدم پرورش و تربیت نیروی کار صنعتی در نظام آموزشی کشور، از کارکرد کلی آموزش و پرورش و هنرستان‌ها انتقاد کرد و از رنج بخش صنعت و معدن و کشاورزی در فقدان نیروی کار گفت.

هرویک یاریجانیان افزود: مساله کمبود نیروی کار، از کارگر ساده گرفته تا نیروی نخبه و متخصص، در حال تبدیل شدن به یک چالش بزرگ و در نهایت بحرانی جدی برای آینده صنایع است و در حالی که ما از جهش تولید سخن می‌گوییم، صنعت دچار کمبود نیروی کار است.

او ادامه داد: متاسفانه نظام آموزشی ما هم از پرورش نیروی کار برای صنعت ناتوان است و هنرستان‌ها که زمانی امید زیادی به آنها بود هم کارکرد چندانی ندارند و نیرویی برای کار صنعتی تربیت نمی‌کنند. این مساله اگر حل نشود به زودی گریبان کل اقتصاد کشور را خواهد گرفت.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

تبلیغات در ویکی پلاست

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟